دوشنبه 9 مرداد 1391 | 17:34
برنامه‌های بسیج زنان به مناسبت 13 مرداد
برنامه‌های بسیج زنان به مناسبت 13 مرداد
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان : رئیس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به نامگذاری 13 مرداد به عنوان روز بسیج گفت: هفت هزار صفحه به نیت هفت هزار شهید زن کشور به مناسبت روز 13 مرداد بازگشایی می شود و مخاطبین می‌توانند مقالات و دست نوشته ‌های خود را در صفحات شهید مورد نظر خود بگذارند.

 

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان :

مینو اصلانی با اشاره به برگزاری هزار و 400 ویژه برنامه در مراکز مقاومت بسیج در پایگاه های مختلف بسیج به مناسب روز 13 مرداد گفت: در 32 مرکز استان همایش های علمی بررسی ارتقای جایگاه جامعه زنان و تعمیق ارزش های انقلابی برگزار می شود. همچنین از تله فیلم و کتاب شهیده نسرین افضل رونمایی می شود و مستند مریم فرهانیان که روایت زنی اکراینی است که به دنبال سر نوشت این دختر امدادگر به ایران سفرکرده است پخش می شود .

وی ادامه داد: در سایت اطلاع رسانی زنان شهید 7 هزار صفحه به نام 7 هزار شهید زن کشور باز گشایی می شود و مخاطبین این امکان را دارند که مطالب و اشعار خود را در وصف شهید مورد نظر خود بر روی سایت قرار داده و به نوعی با آن شهید ارتباط برقرار کنند.

معرفی توانمندی های بسیج خواهران و زنان نخبه بسیجی از دیگر برنامه های این روز است که به منظور تبیین موضوع عفاف و حجاب در جامعه و نقد حقوق زنان نیز تریبون آزاد در محل پارک ها، فرهنگسراها و دانشگاه ها با موضوع نقد حقوق زنان و عفاف و حجاب برگزار می شود.

رئیس بسیج جامعه زنان در خصوص برنامه های بسیج جامعه زنان در روز 13 مرداد، گفت: برپایی همایش های بزرگداشت در مراکز استانها، برپایی نشست های علمی و تخصصی، برگزاری جشنواره های ورزشی، دیدار با خانواده های زنان ایثارگر، برگزاری ویژه برنامه های یاس های سرافراز با حضور یک هزار نفر در حسینیه ارشاد تهران، برگزاری مسابقات قرآنی و مسابقه فرهنگی از زندگینامه شهیده نسرین افضل و برگزاری یادواره 7 هزار شهید زن در سراسر کشور از جمله برنامه های بسیج جامعه زنان در روز 13 مرداد است.

مطالبه گری زنان بسیجی از دولتمردان در خصوص تغییر سیاست های کنترل جمعیت

اصلانی در ادامه در پاسخ به این پرسش که جامعه بسیج زنان برنامه ای برای استفاده از پتانسیل میلیونی خود برای ترویج سیاست های ترویج فرزند آوری ندارد،گفت : با توجه به منویات مقام معظم رهبری در این حوزه بحث گفتمان سازی و فرهنگ سازی را در دستور کار خود قرار داده و خواستار تغییر سایت های دولتمردان در این حوزه شده ایم .

وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری این سیاست ها باید از سال 71 مورد بازنگری قرار می گرفت و جامعه زنان بسیجی فرهنگ سازی برای نسل اینده را در خصوص افزایش جمعیت در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای خبر

بسیج نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.