دوشنبه 12 تیر 1391 | 15:46
مدیر بخش فارسی رادیو اسرائیل:
آزمایش موشک های سپاه روح اسرائیل را خراب می کند
آزمایش موشک های سپاه روح اسرائیل را خراب می کند
قدرتمندی روز افزون جمهوری اسلامی و پیشرفت ایران در زمینه های مختلف نظامی نگرانی های فراوانی را برای مقامات رژیم اشغالگر قدس به ثمر آورده است که ممکن است در دراز مدت منجر به زیر سوال رفتن موجودیت اسرائیلیان در فلسطین اشغالی شود.

 

بسیج پیشکسوتان

"صراط - "منوشه امیر"، کارشناس فارسی زبان رادیو اسرائیل از اعلام خبر آزمایش موشک های دور برد در رزمایش آتی سپاه پاسداران ابراز نگرانی کرد .

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، روز گذشته وپس از انتشار خبر رزمایش پیامبر اعظم سپاه در روزهای آتی و آزمایش موشک های دور برد جدید سپاه پاسداران در این رزمایش ، منوشه امیر "مدیر بخش فارسی رادیو اسرائیل " با ابراز نگرانی نسبت به آزمایش این موشک ها ، توان موشکی نظام جمهوری اسلامی را برای موجودیت اسرائیل خطرناک دانست .

وی با اعلام این نکته که ، فرمانده نیروی هوا – فضای سپاه پاسداران، سرتیپ امیرعلی حاجی زاده اعلام کرد که از فردا یک رزمآیش گسترده موشکی با نام "پیامبر اعظم 7" آغاز می شود که سه روز نیز ادامه خواهد یافت از آثار احتمالی آن بر جامعه اسرائیل و تخریب روحی رژیم صهیونیستی نسبت به آزمایش این موشک های جدید سپاه ابراز نگرانی کرد .

منوشه امیر با بیان اینکه باید هرچه زودتر جلوی فعالیت های گسترده جمهوری اسلامی گرفته شود افزود ، قدرتمندی روز افزون جمهوری اسلامی و پیشرفت ایران در زمینه های مختلف نظامی نگرانی های فراوانی را برای مقامات رژیم اشغالگر قدس به ثمر آورده است که ممکن است در دراز مدت منجر به زیر سوال رفتن موجودیت اسرائیلیان در فلسطین اشغالی شود.  

لازم به ذکر است ، "رزمایش پیامبر اعظم 7 "قرار است از امروز در نقاط مختلف کشور آغاز شود و آزمایش و به کار گیری انواع موشک های بالیستیک به صورت انبوه و هواپیماهای بمب افکن بدون سرنشین در آن از مواردی است که مورد توجه و نگرانی قدرت های جهانی به ویژه رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته است .

انتهای خبر/ع1

کد:ع1

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.