یکشنبه 25 تیر 1391 | 10:17
"دان ريوو" در مصاحبه با شبکه سي ان ان؛
افشاي پرده ديگري از دست داشتن مستقيم رژيم‌صهيونيستي در ترور دانشمندان هسته‌اي ايران
افشاي پرده ديگري از دست داشتن مستقيم رژيم‌صهيونيستي در ترور دانشمندان هسته‌اي ايران
خبرنگار شبکه سي بي اس و نويسنده کتاب جاسوس هايي عليه آرماگدون(جنگ آخر زمان) بار ديگر در مصاحبه اي به دست داشتن مستقيم اسرائيل در ترور دانشمندان هسته اي ايران اعتراف کرد.

بسیج پیشکسوتان

دان ريوو در گفتگو با شبکه تلويزيوني سي ان ان گفت: اسرائيل تاکنون راه جنگ و يا تحريم و گفتگو ها را انتخاب نکرده بلکه اقدامات مخفي انجام داده است. اين اقدامات دقيقا ترورهايي است که در تهران انجام شده است. مشخص شد دست کم چهار دانشمند هسته ي در تهران کشته شدند. ما در کتاب خود گزارش داديم که اين کار اسرائيلي ها و کارزار عمدي آنها در تلاش براي کند کردن فعاليت اتمي ايران است.

وي افزود: بسياري از اين که مي گوييم اسرائيلي ها اين کار را انجام دادند ،متعجب مي شوند زيرا برخي از کارشناسان مي گويند اسرائيل ديگران را براي انجام آن اجير مي کند. ما از شيوه موساد يا همان سازمان عمليات خارجي اسرائيل دريافتيم که به افراد ديگر براي انجام اين کار اعتماد ندارند. موساد در بيروت ،دمشق و جاهاي ديگر اين کار را انجام داده است. بنابراين اسرائيلي ها خود از طريقي وارد ايران و از آن خارج شدند.

دان ريوو درباره واکنش واشنگتن به اين ترور ها گفت: بستگي به زمان ترور دارد. آمريکا در چند مورد محدود که اسرائيل ترور انجام داد و دانشمند هسته ي را در تهران کشت ،خشمگين شد و اين حقيقت را نيز کتمان نکرد اما به طور کلي اطلاعات آمريکا و اسرائيل در حال همکاري با يکديگر براي کند کردن فعاليت اتمي ايران هستند و همکاري آنها بيش از گذشته است.اين همکاري شامل ويروس رايانه نظير استاکس نت است. آمريکاييها و اسرائيلي ها در حال تبادل اطلاعات خود هستند.اسرائيل مي خواهد سيا و ديگر سازمان هاي آمريکايي دخالت داشته باشند تا بتوانند نظر باراک اوباما را جلب و آمريکا  رابه ديدگاه اسرائيل درخصوص افغانستان و عراق نزديک کنند. آنها احتمالا در جلب نظر آمريکا در خصوص ايران موفق شدند.   

دان ريوو درباره همکاريهاي نظامي و اطلاعاتي بين آمريکا و اسرائيل در سه يا چهار سال گذشته گفت: همکاري نظامي و امنيتي بين اسرائيل و آمريکا بسيار قوي بود اما نمي خواهم بگويم اين رابطه بي سابقه بوده است زيرا در گذشته نيز اسرائيل و آمريکا همکاري نظامي گسترده اي داشتند.
 

انتهای خبر/ع1

منبع:.yjc

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.