دوشنبه 26 تیر 1391 | 11:16
یک مسلمان برمه‌ای: وادار به خوردن شراب و گوشت خوک شديم
یک مسلمان برمه‌ای: وادار به خوردن شراب و گوشت خوک شديم
یک مسلمان برمه‌ای درباره قتل‌عام میلیون‌ها برمه‌ای در این کشور گفت که بودایی‌های این کشور، مسلمانان را بین نوشیدن شراب و خوردن گوشت خوک یا مرگ مخیر می‌کند.

 

به گزارش بسیج پیشکسوتان

به نقل از مشرق،‌ "عایشه صلحی" زن مسلمان برمه‌ای در گفت‌وگو با روزنامه مصری الوطن از کشتار و قتل عام وحشیانه 10 میلیون مسلمان برمه‌ای در این کشور پرده برداشت.

وی در این ارتباط گفت که بودایی‌های این کشور مسلمانان را بین خوردن گوشت خوک و نوشیدن شراب یا مرگ مخیر می‌کنند و مسلمانان برمه مرگ را بر این نوع زندگی ترجیح می‌دهند.

الوطن در این ارتباط نوشت که این زن برمه‌ای که شریعت اسلامی را در مصر تحصیل می‌کند، تصريح کرد که مسلمانان برمه در جهنمی واقعی زندگی می‌کنند و آنها راهی جز فریاد ندارند.

وی در این ارتباط از یک میلیارد مسلمان درخواست کمک کرد و سکوت آنها در برابر این کشتار و قتل عام را جایز ندانست.

این زن برمه‌ای گفت که هم‌اکنون خانواده‌اش به همراه بسیاری دیگر از مسلمانان این کشور از بیم بودایی‌ها به بنگلادش گریخته‌اند و یکی از دوستان نزدیکش قربانی این کشتارها شده است.

وی افزود: هم‌اکنون 10 میلیون مسلمان در برمه زندگی می‌کنند که 10 درصد جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند اما ارتش و دولت با آنها مانند افراد جذامی که باید از شر آنها خلاص شد، برخورد می‌کنند.
 




مسلمانان برمه در معرض کشتار و قتل عام بودایی‌ها و هندوهای این کشور قرار دارند، به گونه‌ای که در نخستین حمله صورت گرفته علیه آنها یک‌هزار نفر کشته و 500 نفر زخمی و حدود سه هزار نفر ربوده و 300 هزار نفر به بنگلادش آواره شدند و 20 روستا تخریب شد.

انتهای خبر/ع1

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.