یکشنبه 10 آذر 1392 | 08:28
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران در گفتگو با بسیج:
اگر تلاشهای فرهنگی بسیجیان نبود، در جنگ نرم آسیب پذیری مان بیشتر می شد
اگر تلاشهای فرهنگی بسیجیان نبود، در جنگ نرم آسیب پذیری مان بیشتر می شد
خبرگزاری بسیج: معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر تلاشهای فرهنگی بسیجیان نبود، در جنگ نرم آسیب پذیری مان بیشتر می شد و بسیج توانست آسیبها را کاهش دهد.

 

به گزارش " بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت":

محمد علی آسودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: اگر عملکرد بسیج را در حوزه فرهنگ با توجه به  افزایش هجمه جنگ نرم، در بعد کلان بررسی کنیم، با وجود افرادی که در ضربه زدن به فرهنگ اصیل ایران اسلامی و انقلاب نا آگاهانه یا آگاهانه به دشمن کمک می کنند، عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج توانست آسیبها را کاهش دهد افزود: اگر تلاشهای فرهنگی بسیجیان نبود، در جنگ نرم آسیب پذیری مان بیشتر می شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر از عملکرد بسیج اظهار کرد: بسیج فعالیتهای ارزشمندی در زمینه ی ترویج فرهنگ قرانی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس انجام داده است اما با توجه به ظرفیت بسیج، انتظارات مقام معظم رهبری فراتر از عملکرد تاکنون بسیج است.

این مسئول  با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی است بیان کرد: باید فرهنگ سازی شود تا همه از پیشرفت های علمی و نظامی و فرهنگی ما الگو بگیرند و بهتر است پیشرفتهای کشورمان را  در قالب بسته های فرهنگی به مردم سایر کشورها ارائه کنیم.

آسودی در ادامه گریزی به فتنه 88 هم زد و با تاکید بر این  که حربه دشمن در جنگ نرم، کار خوب را بد و کار بد را خوب جلوه دادن است، گفت: دشمن وقتی می بیند که در بُعد  نظامی نمی تواند به پیروزی برسد و جنگ هزینه های گزافی برایش  در پی دارد رویکرد فرهنگی را مانند سال 88 پیش می گیرد.

این مسئول فرهنگی بر همین اساس بیان کرد: سال 88 دشمن با تمام توانش وارد میدان شد و با هدایت فتنه 88 و حمایت از سران فتنه سعی کرد که واقعیت را جور دیگری نشان دهد.

 وی با اشاره به اینکه بسیج نگذارد، فتنه 88 به دست فراموشی سپرده شود گفت: همانطور که هم اکنون هم شاهد هستیم بی بی سی بعد از گذشت 4 سال، فتنه را رها نمی کند و با فشار بر روی دولت یازدهم خواستار آزادی سرای فتنه از حصر خانگی است.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران تصریح کرد: فتنه گران بدانند که مردم فتنه عاشورا سال 61 توسط بنی  امیه  را بعد از گذشت  چهارده قرن فراموش نکردند و هرسال پرشور تر از سال قبل این مراسم را احیا می کنند و فتنه 88 را نیز فراموش نمی کنند.

آسودی در ادامه طرح حلقه های صالحین بسیج را رضایت بخش ارزیابی کرد و افزود: طرح صالحین، طرح نو و بدیعی است و نوآوری برای همه از جمله جوانان جذابیت زیادی دارد.

این کارشناس فرهنگی وسعت زیاد در گستره ی فعالیتهای حلقه های صالحین که همه شهرها و روستاها را در بر می گیرد را از ویژگی های منحصر به فرد این طرح دانست و افزود: اما باید در مرور زمان این طرح آسیب شناسی و معایب این طرح  برطرف شود.

آسودی در خاتمه نقش بسیج را در محرومیت زدایی بسیار پر رنگ دانست و اظهار کرد: اردوهای جهادی بسیج با هدایت های مقام معظم رهبری حال و هوای روزهای اول انقلاب را دوباره می کند و حاضرین در  اردوهای جهادی به همه ثابت می کنند که به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

منبع :خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.