یکشنبه 10 آذر 1392 | 08:31
پیام تشکر بسیج از رسانه ها به پاس انعکاس گسترده فعالیت ها و برنامه های هفته بسیج صورت گرفت
پیام تشکر بسیج از رسانه ها
پیام تشکر بسیج از رسانه ها
خبرگزاری بسیج: سازمان بسیج مستضعفین به پاس انعکاس گسترده فعالیتها و برنامه های هفته ی بسیج توسط رسانه ها طی پیامی از تمامی دست اندرکاران این حوزه که به نحویی در انعکاس این فعالیتها شرکت کردند، سپاسگزاری کرد.

 

به گزارش " بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت":

سازمان بسیج مستضعفین به پاس انعکاس گسترده فعالیتها و برنامه های هفته ی بسیج توسط رسانه ها طی پیامی از تمامی دست اندرکاران این حوزه که به  نحویی در انعکاس این فعالیتها شرکت کردند، سپاسگزاری کرد.

متن  کامل این پیام بدین شرح است:

هفته بسیج که یادآور مجاهدت دلاورمردان و شیرزنان ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در تمامی عرصه های مورد نیاز انقلاب می باشد؛ در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی؛ در اوج حماسه آفرینی بسیجیان با شکوه تمام برگزار گردید حماسه هایی که در انقلاب کم نظیر بوده و در صحیفه تاریخ درخشان مرز پر گهرمان ثبت گردید:

 حماسه افتتاح همزمان یک هزار سالن ورزشی برای عموم جوانان و نوجوانان کشور عزیزمان، حماسه تجلیل از پیشتازان اقتصاد مقاومتی که در جهت امنیت غذایی مردم شریف مان گام های استواری برداشته و اقدامات ارزنده ای را انجام داده بودند، حماسه تجلیل از پیشتازان بازگشت به حجاب برتر و الگوهای حجاب و عفاف زن ایرانی و اجتماعات گوناگون  حلقه های صالحین و جشنواره بین المللی هنر مقاومت و... که اوج این حماسه آفرینی « مجمع سراسری 50هزار فرمانده بسیج » در محضر مولا و مقتدای بسیجیان امام خامنه ای بود که تکیه گاه امید آزاد اندیشان عالم گردیده و هیمنه پوشالین نظام سلطه  را به لرزه درآورد، بیعت ده لشگر فرمانده با فرمانده معظم کل قوا که نوید اضمحلال و فروپاشی نهایی استکبار شد. امّا آنچه و آنکه جریان ساز این حماسه های جاودان گردید و قدرت پولادین جبهه انقلاب اسلامی را به رخ عالمیان کشاند     
« رسانه های انقلاب» بودند که هفته بسیج متفاوتی را در افکار عمومی رقم زدند. رسانه هایی که خود جوش به میدان انتشار فعالیت های بسیجیان گام نهاده و از سر احساس دین و تکلیفی که نسبت به نهاد انقلابی و تشکل مردمی بسیج داشتند به شایستگی جهاد و ایثار بسیجیان امام را منتشر و منعکس نمودند، شبکه های صداوسیما مالامال از تصاویر عاشقانه و اصوات دل انگیز سربازان ولایت گردیده و صفحات خبرگزاری ها و روزنامه ها و پایگاه های خبری نیز سرشار از واژگان عشق بازی بسیجیان امت با امت بسیجی ایران اسلامی گردید و بار دیگر وحدت ملّی و انسجام اسلامی را به جهانیان نمایاند و عصر بیداری را آشکارتر ساخت. درود خدا بر اهالی رسانه که نشان دادند پیشتازی بسیج را در حماسه و خدمت؛ و سلام الهی بر بسیجیان رسانه ها که با شکوه و عظمت، هفته مبارک بسیج را به شایستگی گرامی داشتند.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: سازمان بسیج مستضعفین از مدیران محترم، سردبیران عزیز و دبیران خبری و تولیدی، تهیه کنندگان هنرمند، خبرنگاران و گزارشگران خستگی ناپذیر، تصویر برداران و عکاسان تیز بین و کلّیه عوامل و فعالان رسانه ها اعم از خبرگزاری ها- مطبوعات- پایگاه های خبری و بویژه سازمان صداوسیما تقدیر و تشکر نموده و تلاش ها و مجاهدت های ارزنده و ارزشمند رسانه های سراسری و محلّی خاصّه رسانه ملّی را ارج می نهد. عزت و سربلندی و موفقیت و سعادت کلیه همکاران رسانه ای را تحت زعامت حکیمانه مقام معظم ولایت تا ظهور مصلح کل و منجی بشریت بقیه اله الاعظم ارواحنا له الفداء از خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.