چهارشنبه 13 آذر 1392 | 12:55
رییس بسیج صدا و سیما:
اجتماع رسانه های انقلاب اسلامی به عبور از "پیچ تاریخی حساس" کمک می کند
اجتماع رسانه های انقلاب اسلامی به عبور از "پیچ تاریخی حساس" کمک می کند
خبرگزاری بسیج: رییس بسیج سازمان صدا و سیما گفت: پارادایم و محور اصلی گفتمان انقلاب اسلامی، محور ثابتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون تغییری در آن ایجاد نشده است و تلاش های دشمنان نیز بی حاصل بوده است.

 

به گزارش " بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"

آیین اختتامیه اولین همایش بین المللی بسیج و رسانه دقایقی قبل آغاز شد. در ابتدای این همایش علی اصغر جعفری رییس بسیج صدا و سیما به عنوان نخستین سخنران اظهارات خود را اینچنین مطرح کرد: تحولی که این دوره از همایش نسبت به دوره های قبل داشته بسیار خوب و مثبت بوده و به شکل گیری ارتباط عمیق میان بسیج و رسانه کمک شایانی کرده است.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری این گونه همایش ها برای فعال کردن نخبگان رسانه ای در تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی افزود: برگزاری چنین همایش هایی در طول سال، باعث می شود تا نخبگان رسانه ای که معمولا بسیار کم یکدیگر را ملاقات می کنند، با هم بحث و تبادل نظر داشته باشند تا راه حل های مناسبی برای تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی پیدا کنند.

رییس بسیج سازمان صدا و سیما با تاکید بر ظرفیت عظیم بسیج در انتقال پیام انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج ظرفیت عظیمی دارد که اگر رسانه ها بتوانند از این ظرفیت عظیم و فرهنگ به خوبی استفاده کنند؛ می توانند پیام واقعی گفتمان انقلاب اسلامی را حتی به خارج از مرزهای کشور برسانند.

جعفری پارادایم گفتمان انقلاب اسلامی را ثابت دانست و ادامه داد: پارادایم و محور اصلی گفتمان انقلاب اسلامی، محور ثابتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون تغییری در آن ایجاد نشده است و تلاش های دشمنان در جهت مقابله با گفتمان انقلاب اسلامی تا بدین لحظه تغییری نتوانسته در آن تاثیری ایجاد کند. در حال حاضر هر یک از ما وظیفه داریم با تلاشی هوشمندانه به گسترش این گفتمان کمک کنیم.

جعفری برهه کنونی انقلاب اسلامی را بنا به فرموده مقام معظم رهبری "پیچ تاریخی حساسی" دانست و خاطر نشان کرد: در این برهه از انقلاب اسلامی، همانطور که رهبر انقلاب اسلامی نیز مطرح کرده اند ما در پیچ تاریخی قرار داریم که کنار هم قرار گرفتن رسانه های انقلاب اسلامی به به سلامت عبور کردن ما از این پیچ کمک می کند.

وی در پایان گفت: من پیشنهاد می کنم که دبیرخانه دائمی برای این همایش به وجود آید تا کارگروه ها در طول سال بتوانند با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند و ان شاالله بتوانیم ادبیات جدیدی را جهت توسعه گفتمان انقلاب اسلامی در رسانه تعریف کنیم.

منبع خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.