پنجشنبه 3 بهمن 1392 | 08:36
آیت‌الله مکارم شیرازی:
بان‌کی‌مون کارمند آمریکا است
بان‌کی‌مون کارمند آمریکا است
خبرگزاری بسیج: آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: حقوق بشر مانند چماقی بر سر آزادی خواهانی که سعی در ایستادگی در مقابل ظلم را دارند، درآمده و نمی‌گذارند کشورهای بیدار و هوشیار از حقوق و منافع کشورهای مستضعف و بی‌گناه دفاع کنند.

 

به گزارش " بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت":

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه (س)، با بیان اینکه مردم به فکر مرگ باشند، اظهار کرد: برخی از مردم به مرگ نمی‌اندیشند که این امر نشان دهنده نادانی آنان است.

آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: مرگ روزی به سراغ همه مردم می‌آید، اگر انسان‌ها مرگ را فراموش کنند مرگ آنان را فراموش نمی‌کند، در این میان افرادی باهوش هستند که در تمام طول عمر خود لحظه‌ای از مرگ غافل نشوند و برای سفر آخرت خود را آماده کنند، اگر ظالمان و طغیان‌گران لحظه‌ای به مرگ می‌اندیشیدند هیچ‌گاه در جهان شاهد ظلم و ستم نمی‌بودیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جنایتکاران هیچ‌گاه به مرگ فکر نمی‌کنند، عنوان کرد: اگر آن‌ها لحظه‌ای به یاد مرگ می‌افتادند هیچ‌گاه جهان شاهد چنین ظلم و ستم‌هایی نمی‌بود.

وی خاطر‌نشان کرد: برای اداره جهان انسان نیاز به رهبر و پیشوا دارد که بتواند عدالت را در سراسر جهان منتشر کند زیرا انسان به تنهایی قادر به اجرای عدالت در جهان نیست و برخی از افراد اقدام به چاپ کتابی با عنوان راه طی شده کرده‌اند.

چماق حقوق بشر غربی برسر آزادی خواهان جهان

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به فعالیت‌های سازمان‌های حقوق بشری گفت: حقوق بشر مانند چماقی بر سر آزادی خواهانی که سعی در ایستادگی در مقابل ظلم را دارند، درآمده و نمی‌گذارند کشورهای بیدار و هوشیار از حقوق و منافع کشورهای مستضعف و بی‌گناه دفاع کنند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه سخنانش با اشاره به پس گرفتن دعوت ایران به ژنو 2 از سوی دبیرکل سازمان ملل اظهار کرد: در چند روز اخیر دبیرکل سازمان ملل از ایران و چند کشور برای رفع مشکلات سوریه دعوت کرده که نظر بنده بر عدم شرکت ایران در این جلسه است چرا که پس از شرکت ایران در جلسه ابراز می‌کنند که ایران موافق تصمیمات این جلسه بوده است.

دبیرکل سازمان ملل فردی ضعیف و ترسوست

این مرجع تقلید شیعیان  با اشاره به اینکه دبیرکل سازمان ملل فردی ضعیف و ترسو است، اظهار کرد: دبیرکل سازمان ملل در واقع کارمند رئیس جمهور آمریکا است که تمامی اوامر دولت آمریکا را اجرا می‌کند و به این طریق خود را فردی صلح جو و مدافع حقوق بشر در جهان معرفی می‌کند.

آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد: دبیرکل سازمان ملل تحت سلطه جهان خواران و مستکبران است و از همین رو جهان هیچ‌گاه شاهد آرامش و صلح نمی‌تواند باشد چراکه آنان معنی درستی از عدالت ندارند و متکی به کشورهای غرب هستند، در همین راستا ملت‌ها باید سعی کنند که متکی به خود شوند.

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.