یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 | 08:56
امیر دریادار سیاری در گفت‌وگو با دفاع مقدس:
ناوگروه‌های ارتش سفیران فرهنگی کشور در عرصه بین‌الملل هستند
ناوگروه‌های ارتش سفیران فرهنگی کشور در عرصه بین‌الملل هستند
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو وظیفه سنگینی را در انتقال پیام و فرهنگ اسلامی کشورمان در عرصه بین‌الملل بر عهده دارد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری"  فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مبحث فرهنگ اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در انتقال فرهنگ ناب اسلامی به سراسر دنیا ایفای نقش کند.

وی ناوگروه‌های جمهوری اسلامی ایران در آب‎‎‌های آزاد را سفیران نظام دانست و گفت: ناوگروه‌های ارتش که در آب‌های آزاد مشغول انجام ماموریت هستند سفیران فرهنگی کشور در عرصه بین‌الملل هستند.

دریادار سیاری اذعان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه سنگینی را در انتقال پیام و فرهنگ اسلامی کشورمان در عرصه بین‌الملل بر عهده دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روش برخورد این نیرو در منطقه و آب‌های آزاد با شناورهای دیگر کشورها را نوعی تبادل فرهنگی دانست و گفت: نداجا در جریان ماموریت‌ها، اعزام ناوگروه و همکاری با نیروی دریایی کشورهای منطقه می‌تواند به انجام تبادل فرهنگی بپردازد.

منبع:خبرگزاری دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.