یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 | 09:02
امیر سرتیپ موسوی:
حضور مردم در صحنه عامل بازدارندگی دشمنان است
حضور مردم در صحنه عامل بازدارندگی دشمنان است
جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور همیشگی مردم را در صحنه نماد ایستادگی در برابر دشمنان و عامل بازدارندگی آنان خواند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"امیر سرتیپ "سید عبدالرحیم موسوی" در جریان بازدید از دانشگاه شهید ستاری در سخنانی در جمع فرماندهان، مسولان و دانشجویان این دانشگاه با بیان این که در نظام اسلامی مردم ایران نماد ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان هستند، گفت: ما باید با حضور پر شور و خستگی‌ناپذیر در صحنه‌های علم و عمل، دنباله‌روی آن عزیزانی باشیم که با تقدیم جان و مال خود فرصت خدمت در این نظام مقدس و توفیق سربازی ولایت فقیه را به ما داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابعاد شخصیتی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) عنوان کرد: ایشان با توجه به این که مرجع عالی‌قدر جهان اسلام هستند، بحمدلله در تمام زمینه‌های مدیریتی، اقتصادی، فرهنگی و نظایر آن به ویژه مسایل مربوط به امنیت دفاعی و نظامی احاطه کامل داشته و صاحب‌نظر هستند.   جانشین فرمانده کل ارتش همچنین با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه ایران اظهار کرد: اگر امداد خداوند متعال و درایت رهبر معظم انقلاب که به حق ناخدای بی نظیر کشتی انقلاب اسلامی بعد از امام راحل(ره) بوده و هستند؛ نبود، این انقلاب به جایگاه رفیع کنونی خود نمی‌رسید.   امیر موسوی همچنین پیوستن جوانان به خدمت در نظام مقدس اسلامی و حضور در نیروی هوایی ارتش را فرصتی مناسبی برای بروز خلاقیت و توانمندی دانشجویان دانست و خاطرنشان کرد: توصیه و سفارش من به دانشجویان عزیز این است که با انسان‌های ارزشی، مکتبی و ولایی ارتباطات خود را بیشتر کرده و خود را از نظر علوم نظامی و دینی تقویت کنند. منبع:خبرگزاری دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.