یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 | 09:08
فرمانده سپاه استان قزوین:
تحقق اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی همه مسئولان را می‌طلبد
تحقق اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی همه مسئولان را می‌طلبد
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: اگر مسئولان از ۱۴ سال پیش به اهمیت اقتصاد که توسط مقام معظم رهبری به عنوان رویکرد اساسی نظام جمهوری اسلامی معرفی شد پی می بردند، هم اکنون ما جزء ابر قدرت‌های اقتصادی بودیم.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"سردار "سالار آبنوش" فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار کرد: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده است و‌‌ همان طور که مشخص است رویکرد امسال مقام معظم رهبری همچون سال‌های گذشته توجه به بحث اقتصاد است.

وی افزود: نزدیک به ۱۴ سال است که راهبرد سال براساس فرمایشات ایشان اقتصادی اعلام می‌شود اما متأسفانه مسئولان به اهمیت والای سخنان مقام معظم رهبری پی نبردند و در عملی کردن این هدف، به صورت جهادی به میدان نیامدند.

فرمانده سپاه قزوین گفت: اگر مسئولان ۱۴ سال پیش به اهمیت اقتصاد که توسط مقام معظم رهبری به عنوان رویکرد اساسی نظام جمهوری اسلامی معرفی شد پی می‌بردند، هم اکنون ما جزء ابر قدرت‌های اقتصادی بودیم.

سردار آبنوش تصریح کرد: هم اکنون ما شاهد این مسئله هستیم که مقام معظم رهبری برای پیشرفت اقتصاد کشور، خودشان به میدان آمده‌اند و طرحی جامع و کامل با عنوان اقتصاد مقاومتی به مسئولان کشوری ابلاغ کرده‌اند که عملی شدن آن مدیریت جهادی همه مسئولان را می‌طلبد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری آینده کشور را می‌بینند و براساس همین آینده نگری است که توجه ویژه‌ای به امر اقتصاد دارند، ما باید بار‌ها و بار‌ها به سخنان ایشان گوش دهیم تا به نکات نهفته در کلامشان پی ببریم.

سردار آبنوش با بیان اینکه افتخار سپاه اطاعت از ولایت است، خاطر نشان کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم درکی کامل به همه ما عطا کند تا بتوانیم عمق فرمایشات مقام معظم رهبری را دریابیم و در راه تحقق اهداف ایشان با از خود گذشتگی به میدان بیاییم تا از قدرتمند‌ترین کشورهای جهان باشیم.

منبع:خبرگزاری دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.