پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 | 11:02
مسئول سازمان بسيج سازندگي كشور:
اقدامات بسيج سازندگي سبب خودكفايي كشور مي شود
اقدامات بسيج سازندگي سبب خودكفايي كشور مي شود
رييس سازمان بسيج سازندگي كشور گفت: يقينا حركت هاي خوب بسيج سازندگي مي تواند كشور را در برابر بيگانگان بي نياز و مصون كند.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ابراهيم عزيزي در بهره برداري از 22 هزار طرح اقتصاد مقاومتي، افتتاح 380 پروژه عمران و محروميت زدايي و برگزاري همايش آموزش و توجيهي رسم هجرت در قدمگاه امام رضا(ع) آبادان اظهار كرد: خدا را شاكرم كه در سالروز بسيج سازندگي در اين شهر و در قدمگاه امام رضا(ع)، اين مكان مقدس دور هم جمع شده ايم.

وي اضافه كرد: بسيج سازندگي در بدنه بسيج مستضعفين نقش بسيار ارزنده اي را دارد و بدون شك امروز احساس مسئوليتي كه در جوانان كشورمان وجود دارد نتيجه دستاوردهاي بسيج سازندگي است.

رييس سازمان بسيج سازندگي كشور تصريح كرد: امروز شاهد آن هستيم كه در گوشه و كنار ايران اسلامي عمران و آباداني هاي مطلوبي از فعاليت و تلاش بسيج سازندگي محقق شده است و اين براي ما افتخار است.

وي ادامه داد: امروز نگاه نوع دوستي و حمايت از محرومان در چهره يكايك بسيجيان عرصه جهاد سازندگي مشاهده مي شود زيرا اين عزيزان مسير اقتصاد مقاومتي را دنبال مي كنند.

عزيزي با تاكيد بر اينكه توجه به اقتصاد مقاومتي به خوبي رشد و بالندگي را براي كشور به ارمغان آورده است گفت: حضور موثر بسيج سازندگي در عرصه هايي كه مورد تهاجم بيگانگان و دشمنان نظام و اسلام قرار مي گيرد نيز كاملا مشهود و نمايان است.

وي اضافه كرد: همه اين عوامل دست به دست هم داد كه به سمت پروژه هاي زودبازده حركت كنيم و از دانش داخلي متناسب با جغرافياي مناطق بهره مند شويم و با نگاهي تازه و نو، براي رشد توليدات داخلي گام برداريم.

رييس سازمان بسيج سازندگي كشور خاطرنشان كرد: يقينا اين حركت هاي خوب مي تواند كشور را در برابر بيگانگان بي نياز و مصون كند.

 

منبع : بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.