شنبه 27 اردیبهشت 1393 | 12:28
هشدار مسئول سازمان بسيج جامعه پزشكي؛
سالمندي بزرگترين معضل حوزه سلامت در آينده
سالمندي بزرگترين معضل حوزه سلامت در آينده
محمد رييس زاده مسئول سازمان بسيج جامعه پزشكي گفت: وقتي پدر و مادر فرزندي ندارند، براي نگه داري از والدين هزينه هاي زيادي را در دوره ي سالمندي به دولت تحميل مي كنند، كه دولت براي جلوگيري از اين امر بايد جمعيت را مديريت كند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" محمد رييس زاده مسئول سازمان بسيج جامعه پزشكي گفت: سالمندي بزرگترين معضل حوزه سلامت در آينده خواهد بود.

وي ادامه داد: وقتي پدر و مادر فرزندي ندارند، براي نگه داري از والدين هزينه هاي زيادي را در دوره ي سالمندي به دولت تحميل مي كنند، كه دولت براي جلوگيري از اين امر بايد جمعيت را مديريت كند.

رييس سازمان بسيج جامعه پزشكي بر همين اساس عنوان كرد: وقتي خانواده ها تك فرزند و بدون فرزند هستند پرستاري از اين والدين به علت نبود فرزند به عهده ي دولت خواهد بود كه اين هزينه ها كمر نظام سلامت كشور را در آينده خواهد شكست.

وي در ادامه با انتقاد به ترويج سبك زندگي غربي در ميان جوانان گفت: چندي پيش جوان 28 ساله اي به علت بيماري سرطان معده به بنده مراجعه كرده بود در حالي كه سن ابتلا به اين بيماري در جهان حدود 60 سال است و علت اين كاهش سن هم چيزي جز تغذيه نامناسب و پيروي در سبك زندگي غربي در تغذيه نيست.

 

منبع : سازمان بسیج مستضعفین

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.