سه شنبه 3 مرداد 1391 | 14:05
حزب الله: جنایات علیه مسلمانان میانمار با پشتیبانی مقامات آمریكایی صورت می پذیرد
حزب الله: جنایات علیه مسلمانان میانمار با پشتیبانی مقامات آمریكایی صورت می پذیرد
بیروت - حزب الله لبنان با محكوم كردن كشتار وحشیانه مسلمانان میانمار مقامات آمریكایی را حامی نظام میانمار در انجام این فجایع و جنایات معرفی كرد.

به گزارش بسیج پیشکسوتان:

به نقل از ایرنا ، در پی ادامه جنایات و كشتار هولناك مسلمانان بی دفاع میانمار توسط تندروهای بودایی این كشور، حزب الله لبنان روز سه شنبه در محكومیت این اقدامات بیانیه ای صادر كرد.

در این بیانیه آمده است: حزب الله با پشتیبانی از مسلمانان میانمار، نظام این كشور شرق آسیایی را مسبب این كشتار می داند كه مسلمانان را در استان های مختلف میانمار، بویژه استان 'آراكان' هدف قرار داده است.

در این بیانیه هم چنین آمده است: خطرناك ترین مساله این است كه این فجایع با حمایت و نظارت حاكمان این كشور صورت می پذیرد كه برای مسلمانان فقط دو گزینه را مطرح ساخته اند، از كشور بروند یا به اردوگاه های پناهندگان نقل مكان كنند.

حزب الله تاكید كرده است: نكته قابل توجه در خصوص این موج جدید نسل كشی مسلمانان میانمار این است كه این جنایات با بهبود روابط نظام حاكم این كشور با آمریكا همزمان شده كه این امر پرسش های زیادی را بر می انگیزد كه مقامات آمریكایی چه بهایی را برای حمایت از این جنایات مستمر حكومت میانمار در حق مسلمانان این كشور دریافت كرده اند؟

این تشكل شیعی همچنین از سازمان ها و موسسات بین المللی كه ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند، خواست كه به وظیفه اصلی خود در حمایت از این بیگناهان و متوقف ساختن ظلم و كشتار در میانمار عمل كنند.

انتهای خبر/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.