سه شنبه 20 خرداد 1393 | 12:10
معاون بازرسي سازمان بسيج مستضعفين اعلام كرد:
انجام دور سوم سفرهاي استاني ستاد عالي سازمان بسيج با رويكرد جديد
انجام دور سوم سفرهاي استاني ستاد عالي سازمان بسيج با رويكرد جديد
سردار غلامي گفت: دور سوم سفرهاي استاني از ابتداي سال 93 با رويكرد جديد بر مبناي توجه ويژه به اقشار تخصصي و فعاليت هاي اقتصاد مقاومتي و فرهنگي با حضور اعضاي ستاد عالي بسيج در نواحي مقاومت بسيج در شهرستان هاي استان انجام مي شود.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سرتيپ دوم پاسدار نعمان غلامي معاون بازرسي سازمان بسيج مستضعفين در آستانه سومين سفر از دور سوم سفرهاي استاني ستاد عالي سازمان بسيج به استان سيستان و بلوچستان طي گفتگويي با پايگاه اينترنتي بسيج گفت: از سال 1389 تا 1392 دو دوره سفرهاي استاني از تمامي فعاليت هاي اقشار تخصصي و معاونت هاي بسيج در سپاه هاي استاني توسط هيئت عالي ستاد سازمان مشتمل بر هيئت رييسه، مسئولين اقشار تخصصي و معاونت ها به رياست سردار نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين برگزار شد.

سردار غلامي به بيش از 4900 مصوبه ي اين سفرها براي ماموريت هاي بسيج در سراسر كشور اشاره نموده و ادامه داد: در اين بازرسي ها كه از ستاد سپاه هاي استاني و نواحي مهم صورت گرفت، روند اجراي ماموريت هاي بسيج در استان ها بررسي، ارزيابي و نقاط ضعف و قوت احصا گرديد و مصوبات مربوطه ابلاغ شد.

وي ارتباط مستقيم رييس و مسئولان بسيج با بسيجيان را از اهداف اين سفرها دانسته و تصريح كرد: از جمله مهمترين اهداف اين بازرسي ها علاوه بر ارزيابي فعاليت ها، توجيه و تشريح برنامه هاي عمومي و تخصصي بسيج با حضور كارشناسان و مسئولين سپاه هاي استاني و فرماندهان نواحي مقاومت استان توسط رييس سازمان بسيج مستضعفين مي باشد.

معاون بازرسي سازمان بسيج پيرامون نتايج دو دوره سفرهاي گذشته اظهار داشت: در پايان دو دوره نظارت هاي استاني، هم اكنون 70 درصد مصوبات اجرا شده و 30 درصد نيز در دست اقدام مي باشد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: دور سوم سفرهاي استاني از ابتداي سال 93 با حضور سردار نقدي و ستاد عالي سازمان بسيج در شهرستان هاي استان خوزستان آغاز و با سفر به استان گيلان ادامه يافت و هم اكنون با سفر به استان سيستان و بلوچستان با رويكرد جديد بر مبناي توجه ويژه به اقشار تخصصي و فعاليت هاي اقتصاد مقاومتي و فرهنگي با حضور اعضاي ستاد عالي بسيج در نواحي مقاومت بسيج در شهرستان هاي استان انجام مي شود.


 

 

منبع : پایگاه بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.