یکشنبه 25 خرداد 1393 | 12:37
حجت‌الاسلام تویسرکانی در جشنواره صالحین مطرح کرد
دلیل موفقیت حلقه‌های صالحین، "خوف دشمن" است
دلیل موفقیت حلقه‌های صالحین، "خوف دشمن" است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: شاید بعد از انقلاب اسلامی موضوعی مثل طرح صالحین مورد نقد و بررسی صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها قرار نگرفته است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" حجت‌الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در اولین جشنواره برترین‌های شجره طیبه صالحین که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: بزرگترین دلیل توفیق کار عظیم حلقه‌های صالحین خوف دشمن است.

وی افزود: شاید بعد از انقلاب اسلامی موضوعی مثل صالحین مورد نقد و بررسی صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها قرار نگرفته است. ما شاهدیم شبکه بی‌بی‌سی در خصوص صالحین مستند ساخته است و این نشان می‌دهد که از صالحین بسیار می‌ترسند و ما درست و خوب حرکت کرده‌ایم.

تویسرکانی اخلاص بسیج، حضور نخبگان، علما و فرهیختگان و اراده و حکمت فرمانده کل سپاه را سه عامل موفقیت این کار بزرگ دانست و اظهار داشت: سراغ ندارم هیچ فرمانده‌ای اینقدر برای کار تربیتی سرمایه‌گذاری و ایستادگی کرده باشد. شبکه فرماندهی سپاه و بسیج با همه وجود در خدمت صالحین بوده‌اند و این سه عمل باعث شد مهر تائیدی از امام خامنه‌ای بر صالحین بخورد و این تائید مقدمه‌ای شد برای ارتقاء مضاعف.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز بسیج با این اقدام عظیم دچار تحول و وارد یک فضای جدید شده است و بهترین برنامه‌ای که تا امروز در بسیج در حوزه‌های معرفتی و بصیرتی دنبال شده، بحث صالحین بوده است.

تویسرکانی با بیان اینکه سه آسیب طرح صالحین را تهدید می‌کند، گفت: ابتدا اینکه این کار بزرگ از حالت انقلابی به حالت اداری تبدیل شود و از طرف دیگر اینکه شبکه بودن صالحین را زیر سؤال ببریم. اقدامات خودسر یک آفت است و نیروی انقلابی خودسری نمی‌کند لذا سرحلقه‌ها باید موضوعاتی را که از بالا طرح می‌شود رعایت کنند. آسیب دیگر این است که عظمت صالحین را با موضوعاتی مانند بودجه‌، پول و امتیاز کوچک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان و افراد جامعه باید برای حضور در حلقه‌های صالحین اشتیاق داشته باشند، اظهار داشت: نباید اجباری در حضور در حلقه‌ها برای بسیجیان باشد. زیرا در آن صورت این حلقه‌ها کارکرد خود را از دست می‌دهد و ما برای تاثیرگذاری کلاس‌های عقیدتی در سپاه نیز 8 سال است نظام عقیدتی سپاه را متحول کرده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در پایان با اشاره به وحشی‌گری‌های سلفی‌ها و تکفیری‌ها در عراق اظهار داشت: دل‌هایمان خون و داغدار و جریحه‌دار حوادث تلخ عراق است و فعلا کاری جز دعا برای امداد الهی از دست‌مان برنمی‌آید.

 

 

منبع : خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.