دوشنبه 19 آبان 1393 | 08:13
با اهدای لوحی به سردار نقدی صورت گرفت؛
تقدیر سرلشکر فیروزآبادی از سازمان بسیج مستضعفین
تقدیر سرلشکر فیروزآبادی از سازمان بسیج مستضعفین
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوحی به رئیس سازمان بسیج مستضعفین، از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس تقدیر کرد.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوحی، از تلاش‌ها و فعالیت‌های سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

عرصهٔ پاسداری از دین خدا و سربازی در راه عزت، استقلال و حفظ امنیت ایران اسلامی، بسی ایمان، ایثار و جوانمردی طلب می‌کند که این خصایص را رزمندگان اسلام در حماسه هشت‌سال دفاع مقدس با تمام وجود معنی کردند و در این مسیر نورانی سر و جان در طبق اخلاص گذاشتند و عاشقانه و عارفانه به وصال حق رسیدند و جاودانه شدند.

پاسداشت آن حماسه‌ها، عینیت‌بخشی مستمر و انتقال فرهنگ ارزشمند آن مقطع با شکوه و طلایی در جامعه از مولفه‌های موثر قدرت بازدارندگی دفاعی کشورمان می‌باشد.

بنا به ارزیابی، بررسی و گزارش ستاد مرکزی بزرگداشت سی‌وچهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس کشور، سازمان بسیج مستضعفین در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال ۱۳۹۳ با هدایت و مدیریت جنابعالی به ویژه در برگزاری پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، جشنواره بین‌المللی مقاومت، مانور و رژه وحدت اقوام، ورزش همگانی و راهپیمایی خانوادگی، بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس در همه استان‌ها و دیگر برنامه‌ها، تلاش موثر و چشم‌گیری داشته است.

بدینوسیله از تلاش‌های صادقانه رئیس سازمان بسیج مستضعفین و همکاران محترم آن سازمان در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، و بهره‌مندی از گنجینه ارزشمند حماسه ۸ سال دفاع مقدس و انتقال فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای اعتقادی، ملی، روحیه خودباوری، ایثار و شجاعت در بین اقشار میهن اسلامی تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق انجام خدمت در ظل عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز دارم.

 

 

 

منبع : خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.