یکشنبه 2 آذر 1393 | 08:42
در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق
هنرمندان برتر بسیجی معرفی شدند
هنرمندان برتر بسیجی معرفی شدند
مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری «مدرسه عشق» برگزار شد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری «مدرسه عشق» با حضور جمعی از هنرمندان بسیجی و تجلیل از برگزیدگان شب گذشته در محل سالن بصیرت لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسین امانلو، جانشین فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیج همواره در راه انقلاب اسلامی گامی بلند برای مبارزه با استکبار و جهانخواران برداشته است و تصویر ستمکاران را به خوبی نمایان کرده است.

وی ادامه داد: ما باید پیام انقلاب اسلامی را در سراسر جهان صادر کنیم. دشمن در عرصه هنر و فرهنگ شانسی برای نفوذ ندارد و هنرمندان بسیجی همواره باید در صحنه بایستند و معارف نوین را در عرصه‌‌های مختلف بیان کنند.

امانلو با بیان اینکه باید با ابزار هنر به انقلاب اسلامی خدمت کنیم، گفت: تلاش برای صدور فرهنگ انقلاب اسلامی یکی از مهمترین‌ گام‌ها در ترویج این اتفاق بزرگ است. جشنواره «مدرسه عشق» نیز در سومین سال برگزار خود تلاش کرده تا در عرصه فرهنگ و هنر بتواند تفکر انقلاب اسلامی را ترویج دهد. تولیدات این عرصه می‌تواند هرزه‌گری‌ها را در جهان کم کند و بیان کننده توانمندی هنرمندان بسیجی باشد.

جانشین فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج  مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره تلاش دارد تا بسیجیان هنرمند و هنرمندان بسیجی را معرفی کند و در این دوره شمار زیادی از آثار هنری به دست ما رسید و امیدواریم این مسیر همواره ادامه داشته باشد تا گامی بلند برای رسیدن به تمدن اسلامی برداشته باشیم.

در ادامه این مراسم از هنرمندان بسیجی در عرصه‌های نمایشنامه، کتاب دفاع مقدس، کتاب مذهبی، عکس، پوستر، خوشنویسی، کاریکاتور، نقاشی، گرافیک، بازیهای رایانه‌ای، موسیقی و سرود، پویانمایی، فیلم کوتاه، تئاتر تجلیل به عمل آمد. 

در این مراسم همچنین با اهدای لوحی منقش به نمادی عاشورایی، از مادر شهید بهنام محمدی تجلیل به عمل آمد. 

تقدیر از معصومه آباد راوی کتاب «من زنده‌ام» بخش دیگری از این مراسم بود. همچنین شماری از مستندسازان و سازندگان انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

در مراسم اختتامیه جشنواره «مدرسه عشق» از پویانمایی مورچه و سلیمان، مجموعه انیمیشن سازی سنگر پویا، بازی قاهر اس‌313، مجموعه راز روشن رونمایی شد.

 

 

 

منبع : خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.