چهارشنبه 19 آذر 1393 | 16:21
رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد:
احساس مسئولیت و ایمان دو پایه مستحکم بسیج
احساس مسئولیت و ایمان دو پایه مستحکم بسیج
سردار نقدی گفت: احساس مسئولیت و ایمان دو پایه مستحکم بسیج است و بسیجیان نسبت به سرنوشت تمام مردم در دنیا احساس مسئولیت دارند و دشمن می‌خواهد این انگیزه و وجدان بیدار را از گروه‌های مردمی کشور ما بگیرد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع سرگروه‌های حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه کبودراهنگ در موقعیت شهید قاسمی این شهرستان اظهار داشت: دشمن با تمام توان دست به تهاجم فرهنگی زده و غافل از اینکه بسیج با برگزاری جبهه انقلاب فرهنگی در حلقه‌های صالحین، برگزاری یادواره ‌های شهدا و اردوهای راهیان نور حرکت دشمنان را خنثی کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از همه جا ناامید شده و رو به رسانه آورده است، گفت: دشمن برای تخریب و تضعیف بسیج با استفاده از تهاجم رسانه‌ای خود وارد عمل شده و بزرگنمایی مسائل جزئی را دنبال می‌کند.

نقدی اظهار داشت: احساس مسئولیت و ایمان دو پایه مستحکم بسیج است به این معنی که بسیجیان نسبت به سرنوشت تمام مردم در دنیا احساس مسئولیت دارند و دشمن می‌خواهد این انگیزه و وجدان بیدار را از گروه‌های مردمی کشور ما بگیرد.

نقدی با بیان اینکه دشمنان در صدد هستند تا فساد را در تمام امور زندگی ایرانیان وارد کنند، افزود: آنها بر روی اعتقادات و برخورد فرزندان و کودکان ما از همان دوران کودکی برنامه‌ریزی کرده اند تا آنها را از مسیر صحیح دور کنند و بر این اساس توجه به خانواده‌ها در مورد چگونگی استفاده از ماهواره باید جدی باشد چرا که دجال واره شاکله و بنیان اصلی خانواده را نشانه گرفته و برای تخریب کانون خانواده‌های ما هدفگذاری کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

 

 

 

منبع : سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.