پنجشنبه 18 دی 1393 | 10:50
آيت الله صفايي بوشهري در ديدار با سردار نقدي:
سپاه و بسيج در دفاع از انقلاب و اسلام، تجلي ويژگي هاي اميرالمونين هستند
سپاه و بسيج در دفاع از انقلاب و اسلام، تجلي ويژگي هاي اميرالمونين هستند
نماينده ولي فقيه در استان بوشهر گفت: سپاه و بسيج زاييده انقلاب و دو ركن مهم نظام هستند كه تضعيف آنها به هر شكلي حرام است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در دومين روز از سفر به استان بوشهر، با حضرت آيت الله صفايي بوشهري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر ديدار كردند.


آيت الله صفايي بوشهري در اين ديدار گفت: وقتي انسان تاريخ انقلاب را ورق مي زند، خط طلايي مقاومت و ايستادگي را در هر ورقش ثبت شده مي بيند كه سپاه و بسيج آن را رقم زده اند.


نماينده ولي فقيه در استان بوشهر، علي بن ابيطالب عليه السلام را اولين پاسدار حريم ولايت و اسلام خوانده و اظهار داشت: همان روحيات ايثارگري، شهادت طلبي، اخلاص و ايمان در بسيجيان نيز ديده مي شود. سپاه و بسيج در عرصه دفاع از انقلاب و اسلام، تجلي ويژگي هاي اميرالمونين عليه السلام هستند.


وي با بيان اينكه سپاه و بسيج زاييده انقلاب و دو ركن مهم نظام هستند، تصريح كرد: تضعيف سپاه و بسيج به هر شكلي حرام است و آينده موفق كشور و تحقق اهداف نظام اسلامي بسته به وجود، اعتبار و قدرت سپاه و بسيج مي باشد.


امام جمعه بوشهر خاطرنشان كرد: سپاه و بسيج در هر عرصه اي كه حضور يافته اند موفق بوده و مشكلات و مسائل بزرگي را از كشور و انقلاب حل كرده اند.


سردار نقدي نيز در ابتداي اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از سفر به استان بوشهر اظهار داشت: وضعيت نظام تربيتي صالحين بسيج به همت مسئولين سپاه استاني و بسيج و توجه، حمايت و هدايت بي دريغ نماينده ولي فقيه در استان پيشرفت بسيار خوب و وضعيت مناسبي دارد.


رييس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: با توجه به سابقه ايستادگي مردم استان بوشهر در برابر استعمار و مقاومت و دفاع جانانه در خارك در دفاع مقدس، گردشگري انقلابي فرصت بسيار مناسبي براي استان بوشهر و مردم ايران است.

 

 

منبع : بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.