چهارشنبه 24 دی 1393 | 10:50
سردار نقدي در جمع خبرنگاران:
فرزندان شهدا بايد حرمت شهيدشان را نگه دارند
فرزندان شهدا بايد حرمت شهيدشان را نگه دارند
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اگر ما به نام شهيد رشد كرده‌ايم و به خاطر شهيد‌مان ما را مي‌شناسند در اين صورت تكليف ما سنگين‌تر است، چرا كه به خاطر انتصاب به شهدا نام ما بر سر زبان‌ها افتاده است.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در حاشيه همايش بسيج رسانه كه صبح امروز در سالن نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز ما در كشور نياز به وحدت داريم و همه اقشار بايد حواسشان را جمع كنند تا مبادا خون شهيدان پايمال شود، خصوصاً كساني كه به‌نوعي به شهدا انتصاب دارند.

وي افزود: فرزندان شهدا بايد قدر شهيدشان را بدانند، چرا كه اگر ما با نام شهدا بزرگ شده‌ايم و به خاطر شهيد ما را مي‌شناسند در اين صورت تكليفمان سنگين‌تر است. 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اينكه اگر خودمان منشأ بركات و شهرت براي خودمان باشيم موضوع فرق مي‌كند، تأكيد كرد: گاهي به دليل انتصاب به شهدا نام‌ ما بر سر زبان‌ها مي‌افتد كه در اين صورت بايد بيشتر حرمت شهدا را نگه داريم، بنابراين ما از عزيزانمان مي‌خواهيم كه حرمت شهداي‌مان را نگه دارند و زماني كه حرفي مي‌زنند تصور كنند كه اگر آن شهيد حاضر بود، چه مي‌گفت و چه مي‌كرد و ما نيز همان كار را بايد انجام دهيم. 

سردار نقدي در خصوص برنامه بسيج در عرصه مقابله با جنگ نرم گفت: امروز ابرقدرت‌ها اتاق‌هاي جنگشان را از پناه‌گاه‌هاي زيرزميني به در استوديوها و شبكه‌هاي مجازي منتقل كرده‌اند و تصور مي‌كنند از طريق سناريوسازي مي‌توانند بر بيداري اسلامي غلبه كنند.

وي افزود: ما بايد هوشيار باشيم و صفوف رسانه‌اي خود را در كشور مستحكم كنيم، چرا كه امكانات دشمن صدها برابر ماست و بر فضاي رسانه جهان تسلط دارد، اما ما يك پيام اصيل داريم كه در مقابل دروغ‌بافي‌هاي آنان با صداقت وارد عرصه مي‌شويم و در نتيجه در صورت حفظ اتحاد، دست برتر را خواهيم داشت. 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: نخستين اولويت ما يكپارچگي صفوف رسانه‌هاي حامي حق و عدالت است و ما با آموزش دادن به فعالان عرصه رسانه مي‌توانيم در اين جنگ نابرابر پيروز باشيم.

 

 

منبع : بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.