شنبه 18 بهمن 1393 | 14:33
سردار نقدي در جمع مسئولين و كاركنان ستاد سازمان بسيج مستضعفين
امروز سازش و كوتاه آمدن يك خيانت و ننگ تاريخي براي ملت ايران است
امروز سازش و كوتاه آمدن يك خيانت و ننگ تاريخي براي ملت ايران است
ييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: امروز مردم دنيا فقط از ابهت گذشته ي آمريكا مي ترسند و اگر از واقعيت آمريكا مطلع شوند بر آن فائق مي آيند

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم گراميداشت سالروز عمليات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات كه در ستاد سازمان بسيج مستضعفين برگزار شد گفت: امروز تنفس در فضاي اسلام را مديون شهدا هستيم.


سردار نقدي حمايت كامل ابرقدرت هاي جهاني از رژيم شاه را يادآور شد و افزود: رژيم شاه براي كنترل كشور تمام ابزارها همچون ارتش، شهرباني، رسانه هاي گسترده، ساواك، ثروت و... را در اختيار داشت.


وي ادامه داد: كسي كه مخالف شاه بود هيچ چيزي نداشت تا بتواند نظر خود را بيان كند مگر آنكه بادست خالي و در ازاي جان خود اظهار نظر مي كرد. ملت ايران با دست خالي بدون سلاح، رسانه، سيستم امنيتي، عوامل اطلاعاتي و حتي بدون حمايت يك كشور در جهان و فقط با اعتماد به خدا و پيروي از ولايت به صحنه آمد و پيروز شد.


رييس سازمان بسيج مستضعفين دهه فجر را يك حماسه بزرگ تاريخي خوانده و تصريح كرد: 22 بهمن حجت را بر همه بشريت تمام كرد و پس از آن كسي نمي تواند از سازش و كوتاه آمدن حرفي بزند چراكه پس از پيروزي انقلاب اسلامي در 22 بهمن 57 هيچ ظلمي همچون شاه در مقابل هيچ مردمي دست خالي تر از ملت ايران در سال 57 نبوده است.


وي با بيان اينكه ابرقدرت هاي سال 57، امروز در تمام مولفه هاي قدرت خود بسيار ضعيف شده اند، بيان كرد: امروز صهيونيست ها كه يك حمله ي كوچك مقاومت را با بمباران جبهه مقاومت و كشورهاي عربي پاسخ مي دادند، امروز در محاصره هستند و حتي در آخرين جنگ خود، براي آتش بس پيام مي دهند.


جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج وضعيت رو به فروپاشي آمريكا را در عرصه هاي اقتصادي، نظامي، سياسي، امنيتي و اجتماعي يادآور شده و تاكيد كرد: امروز مردم دنيا فقط از ابهت گذشته ي آمريكا مي ترسند و اگر از واقعيت آمريكا مطلع شوند بر آن فائق مي آيند.


وي به نمونه هايي از خفقان شديد در دوران شاه اشاره نموده و ابراز داشت: ملت ايران در آن روز با وجود خفقان شديد ايستادگي كرد و پيروز شد و اگر حجتي براي سازش بود بايد مجاهدان 22 بهمن با وجود 50 هزار مستشار آمريكايي كه در ارتش و ساير اجزاي كشور حضور و تاثير داشتند، با آمريكا سازش و مذاكره مي كردند.


سردار نقدي با بيان اينكه امروز سازش و كوتاه آمدن يك خيانت و ننگ تاريخي براي ملت ايران است، خاطرنشان كرد: اگر نسل ها و ملت هاي ديگر براي سازش با زورگوها دليلي داشته باشند، ملت ايران با پيروزي ها و پيشرفت هايي كه داشته هيچ حجتي براي تسليم و سازش ندارد.


وي در پايان سخنان خود حفاظت را يكي از لوازم ايستادگي و مقاومت دانسته و تصريح كرد: حفاظت اطلاعات و اسرار از اركان اساسي پيروزي هاي جبهه مقاومت در غزه و لبنان مي باشد پس بايد هر قدر كه مي توان، دامنه دسترسي ديگران به اطلاعات خود را محدود و دشمن را نسبت به اطلاعات خود فريب دهيم.

منبع :پايگاه اينترنتي بسيج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.