سه شنبه 28 بهمن 1393 | 11:28
سردار جزايري:
راهيان نور يك پديده خاص در انقلاب اسلامي است
راهيان نور يك پديده خاص در انقلاب اسلامي است
معاون ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: انقلاب اسلامي يك معجزه الهي بود و راهيان نور يك پديده خاص در انقلاب اسلامي محسوب مي شود كه مي توان آن را مدافع و سرباز نظام نام برد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار سرتيپ پاسدار سيدمسعود جزايري در اختتاميه پنجمين دوره تخصصي مديران كاروان هاي بسيج كه در اردوگاه فرهنگي تربيتي ولايت قم برگزار شد، با تاكيد بر اينكه اردوهاي راهيان نور پديده اي منحصربه فرد در دنياست، اظهار داشت: اين پديده نبايد با گردشگري مقايسه شود.

وي اظهار داشت:انقلاب اسلامي ايران يك نوع معجزه الهي بود و راهيان نور يك پديده خاص در اين انقلاب به شمار مي آيد و پديده انحصاري قرن به محسوب مي شود.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح افزود: راهيان نور يك سرمايه انقلابي است كه مي توان آن را سرباز و مدافع نظام نام برد وبايد در حفظ و نگهداري آن اقدام جدي به عمل آورد.

سردار جزايري تجليل و بررسي وارزيابي مستمر اين اردوها را ضروري برشمرد و افزود: ظرفيت اين اردوها بسيار فراتر از گردشگري است و بايد حفظ شود.

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح تاكيد كرد: اردوهاي راهيان نور پر از معنويت است و مردم ما بواسطه شناخت و قدرداني از رزمندگان خود به اين اردوها مي روند ، از اين جهت قابل مقايسه با گردشگر نيست.

سردار جزايري با تشريح شكل گيري انقلاب و توطئه هاي دو ابر قدرت شرق و غرب پس از آن ، گفت: انقلاب پديده اي ناهمگن با شرايط آن روز بود از اين جهت براي هر دو ابر قدرت ، غيرقابل تحمل شد و تحريم ها و محاصره ها و جنگ را بر ما تحميل كردند.

وي ابراز داشت: راهيان نور فرهنگ مقاومت برخواسته از دوران دفاع مقدس را به نسل امروز منتقل مي‌كند از اين رو پديده راهيان نور نقش بارزي در خنثي سازي جنگ نرم دشمنان ضد نظام اسلامي ايفا مي‌كند؛ راهيان نور در حين دوران دفاع مقدس با ورود خانواده هاي رزمندگان به سرزمين‌هاي كه در آن ها دفاع صورت گرفت، آغاز شد.

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح تصريح كرد: راهيان نور يكي از پديده‌هايي است كه به مثابه سدي در برابر تلاش‌هاي دشمنان محسوب مي‌شود.

سردار جزايري افزود: راهيان نور يكي از اجتماعات بزرگ در ميهن اسلامي و در عين حال يكي از تاثير گذارترين رخدادها در عرصه گردشگري است.

گفتني است در پايان اين مراسم ازتعدادي از دست اندركاران و برگزيدگان نمونه اردوهاي راهيان نور تجليل شد.

 

 

 

منبع : بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.