پنجشنبه 6 فروردین 1394 | 10:51
یوسفی راد خبر داد:
حضور ۴۵۰۰۰ نفردر مناطق عملیاتی کرمانشاه/ یادمان مرصاد در صدر بازدید ها
حضور ۴۵۰۰۰ نفردر مناطق عملیاتی کرمانشاه/ یادمان مرصاد در صدر بازدید ها
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان کرمانشاه، گفت: تا پایان روز چهارم فروردین ماه ۴۵ هزار نفر از مناطق عملیاتی استان بازدید کرده اند.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سرهنگ علی یوسفی راد از آمادگی برای پذیرش و اسکان کاروان های راهیان نور در استان کرمانشاه طی ایام نوروز خبر داد.

وی افزود: هم اکنون اردوگاه های راهیان نور استان با ظرفیت اسکان حدود ۵ هزار نفر و با فراهم بودن شرایط و امکانات لازم آماده پذیرش مسافران نوروزی در قالب کاروان های راهیان نور هستند.

یوسفی راد در ادامه از حضور ۴۵ هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی استان خبر داد و گفت: این آمار مربوط به چهار روز اول فروردین بوده و به طور متوسط روزانه ۱۰ هزار نفر از این مناطق بازدید می کنند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: یادمان مرصاد در مسیر کرمانشاه به اسلام آباد غرب بیشترین بازدید کننده را داشته است.

وی گفت: همچنین یادمان شهدای شهرستان پاوه، یادمان مطلع الفجر در گیلانغرب، شهید بهشتی قصرشیرین، بازی دراز سرپلذهاب و پادگان ابوذر در این شهرستان نیز جزو مناطق پربازدید بوده اند.

یوسفی راد در پایان یادآور شد: حضور مردم در مناطق عملیاتی استان، نشان دهنده افزایش بازدید ها از این مناطق نسبت به سال گذشته است.

 

 

 

منبع : کوله بار

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.