دوشنبه 2 شهریور 1394 | 13:03
جلسه شورای عالی هم اندیشی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت:
استقلال و امنیت کشور را نمی شود با پول و ... معامله کرد
استقلال و امنیت کشور را نمی شود با پول و ... معامله کرد
هشتمین جلسه شورای عالی هم اندیشی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با موضوع بررسی متن برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)و قطعنامه شورای امنیت و سایر موضوعات هسته ای برگزار شد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  هشتمین جلسه شورای عالی هم اندیشی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سال 94 بعد از ظهر یکشنبه 1 شهریور  با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با موضوع بررسی متن برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) انجام شد.

سردار صادقی سوال های پیش آمده  از برجام را در جلسه مطرح کردند و افراد جلسه هرکدام نظرات و انتقادهای خود را بیان نمودند.

سردار صادقی امنیت و استقلال کشور را بسیار مهم دانسته و تاکید کردند: استقلال و امنیت کشور اهمیت زیادی دارد و با هیچ امتیازی قابل مقایسه نیست، برای استقلال این کشور خون های عزیزترین و پاکترین افراد این سرزمین داده شده و نمی توان آن را با پول و ... معامله کرد و ایران به هیچ قیمتی استقلال خود را  که جزء شعارهای جمهوری اسلامی ایران است خرج نمی کند.

در ادامه سردار کریم پور گفت : نگاه به برجام نباید کاملا سیاه یا سفید باشد و افراد باید نقاط مثبت و منفی را لیست کنند و بر طبق آنها اظهار نظر کنند، این که عده ای این اتفاقات را پیروزی بزرگ تلقی کنند و برای آن جشن بگیرند و پیام تبریک به هم ارسال کنند اشتباه است.

در پایان سردار کریمی به لزوم آگاه سازی جامعه پرداخت و گفت : نقاط قوت و ضعف برجام را باید دقیق و روشن به جامعه انتقال دهیم تا عموم مردم از اتفاقات باخبر شوند تا در صورت لزوم بتوان از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی به برادران عضو شورا توصیه کردند نظرات و مقالات افراد خبره و معتبر و دلسوز و ولایتمدار را مطالعه و استفاده نمایند و به ترویج و نشر آنها کمک نمایند.

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.