پنجشنبه 30 مهر 1394 | 10:18
سردار نقدی در اختتامیه همایش فرماندهان حوزه های بسیج مساجد و محلات کشور
بسیج در تولی از رهبری و درتبری با دشمنان اسلام سرآمد است
بسیج در تولی از رهبری و درتبری با دشمنان اسلام سرآمد است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بسیج یعنی نیرویی که در تولی و اطاعت از رهبری و درتبری و دشمنی با دشمنان اسلام سرآمد است.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از بسیج، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین دیروز در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی که در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات سراسر کشور، شرکت و به سوالات فرماندهان پاسخ داد.


سردار نقدی با گرامی داشت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان، از همه فرماندهان حوزه بسیج مساجد و محلات تقدیر کرد و گفت: شما در خط مقدم جهاد نرم با دشمن هستید و برای انقلاب و پیشرفت ارزش ها به صورت شبانه روزی مجاهدت می کنید.


وی در پاسخ به سوال یکی از فرماندهان حوزه در رابطه با دو مولفه کمیت و کیفیت در بسیج اظهار داشت: باید در بسیج کمیت توأم با کیفیت همراه باشد. امام راحل آن روز که دستور تشکیل بسیج مردمی را داد، عنوان بسیج 20 میلیونی را بیان کردند که این خود به معنای کمیت است.


رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه خیلی از اقشار مردم علاقه دارند تا در بسیج مساجد و محلات شرکت کنند افزود: بسیج یعنی نیرویی که در تولی و اطاعت از رهبری و درتبری و دشمنی با دشمنان اسلام سرآمد است. خیلی از اقشار علاقه مند هستند که در بسیج حضور داشته باشند باید از آنها هم دعوت کنیم تا در این موج عظیم خروشان و انقلابی سهیم باشند.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.