دوشنبه 17 خرداد 1395 | 12:50
سردار نقدی در مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین عنوان کرد
هجمه دشمن به آینده‌سازان کشور با راه‌اندازی 1700 کانال ماهواره‌ای
هجمه دشمن به آینده‌سازان کشور با راه‌اندازی 1700 کانال ماهواره‌ای
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به هجمه‌های وسیع دشمن در شبکه‌های مجازی، گفت: دشمن با بیش از 1700 کانال ماهواره‌ای و چندین هزار شبکه مجازی مخرب جوانان ما را مورد رگبار برنامه‌های فاسد خود قرار داده است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین بسیج که در قصر فیروزه برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با بیش از 1700 کانال ماهواره‌ای و چندین هزار شبکه مجازی مخرب جوانان ما را مورد رگبار برنامه‌های فاسد خود قرار داده تا بدین ترتیب آینده سازان کشورمان را دچار گمراهی کند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس که دشمن قطعه‌ای کوچک از منطقه شلمچه را با 2000 گلوله توپ و خمپاره مورد هدف قرار داده بود؛ تا مانع پیشروی رزمندگان اسلام شود. اکنون نیز با جنگ فرهنگی همان نیت دوران جنگ تحمیلی را دنبال می‌کند؛ اما جوانان ما علی‌رغم همه این جنگ‌هایی که وجود دارد، برای حضور در صحنه جنگ با تکفیری‌ها در سوریه صف کشیدند و برای اعزام التماس می‌کنند.

سردار نقدی ادامه داد: آمریکا امسال برای جنگ نرم با ایران و چهار کشور دیگر بیش از دو میلیارد دلار بودجه در نظر گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: امسال برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی بسیج در 24 هزار پایگاه مقاومت بسیج برگزار می‌شود؛ که نسبت به سال گذشته چهار هزار پایگاه افزایش یافته است.

   

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.