پنجشنبه 7 مرداد 1395 | 11:34
سردار فضلی در یادواره شهدای شیروان:
شیطنت دشمنان علیه ایران تمام‌شدنی نیست/برای مقابله با ‌حربه دشمن باید آماده بود
شیطنت دشمنان علیه ایران تمام‌شدنی نیست/برای مقابله با ‌حربه دشمن باید آماده بود
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: شیطنت دشمنان کشور تمام‌شدنی نیست و برای رهایی از این توطئه‌ها باید امر نایب امام زمان (عج) اطاعت شود.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از بسیج، سرتیپ پاسدار علی فضلی در سومین کنگره بزرگداشت سرداران، امیران، شهدای گمنام، شهدای منا، شهید مدافع حرم و 636 شهید شیروان اظهار داشت: شهدا در هر زمان محور وحدت هستند مانند شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و امروز شهدای مدافع حرم.


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین پذیرش قطعنامه 598 را یک آزمایش بزرگ الهی دانسته و بیان کرد: منافقین به خیال باطل خود می خواستند از شرایط بحرانی پایان جنگ برای اجرای عملیاتی بزرگ علیه نظام جمهوری استفاده کنند و حتی همه نیروهای خود از سراسر دنیا را فراخوان نمودند ولی با وجود حمایت های صدام با اجرای عملیات بزرگ مرصاد از رزمندگان اسلام شکست خوردند.


وی با اشاره به شرایط امروز منطقه تاکید کرد: دشمنان اسلام پس از شکست های مفتضحانه در مقابل جبهه مقاومت با ایجاد و هدایت نیروهای تکفیری به جنگ نیابتی روی آورده و حتی تا نزدیکی کاخ ریاست جمهوری سوریه پیش رفته و برخی کشورها دعوتنامه پناهندگی به بشار اسد دادند.


سردار فضلی در ادامه افزود: با فرمان ولی امر، رزمندگان از افغانستان، لبنان، پاکستان، ایران، عراق، سوریه و... برای دفاع از حریم اسلام و اهل بیت علیهم السلام وارد میدان شدند.


وی با بیان اینکه دشمنان کشور و اسلام علیه ما جنگ نرم به راه انداخته‌اند که برای مقابله با این حربه دشمن باید آماده بود، تصریح کرد: با مراجعه به علما بزرگ و راهنمایی خواستن از آن‌ها نیز می‌توان تصمیم درست گرفت و مانع نفوذ دشمنان به کشور شد.


فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد بین مردم و مرجعیت شکاف ایجاد کند افزود: شیطنت دشمنان کشور تمام‌شدنی نیست و برای رهایی از این توطئه‌ها باید امر ولی‌فقیه در اولویت باشد.


وی با بیان اینکه شهدای کشور وحدت را تقویت کردند ادامه داد: مقاومت آن‌ها در جنگ تحمیلی سبب شد تا خاک میهنمان به دست دشمنان نیفتد و عزت مردم ما حفظ شود.


سردار فضلی تصریح کرد: اگر مقاومت اسلامی در بلاد اسلامی هویت پیداکرده حاصل مجاهدت خانواده‌های شهداست وگرنه تمام مستکبران قد علم کرده بودند و همه ظرفیت و توان خود را پای‌کار آورده بودند اما خوش‌نامی شما درس دیگری برای تاریخ شد.


وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: خانواده شهدا نیز همانند شهدا برای این انقلاب تلاش و ایثار کرده‌اند و خداوند بزرگی این ایثار می‌داند پس باید قدردان این نعمت خانواده شهدا بود.

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.