یکشنبه 24 مرداد 1395 | 15:14
سردار نقدی با اشاره شکست کودتای آمریکایی ترکیه:
آمریکا دیگر ابرقدرت نیست
آمریکا دیگر ابرقدرت نیست
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمنان دام‌های پیچیده‌ای پیش روی ملت‌ها پهن کرده است گفت: در دنیای امروز دام‌هایی که در عرصه فرهنگی می‌بینیم ابعاد بسیار گسترده دارد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سردار بسیجی محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در مراسم تودیع سردار غیب پرور فرمانده سابق و معارفه سردار غیاثی به فرماندهی سپاه فجر استان فارس با اشاره به تلاش های مجاهدانه سردار غیب پرور گفت: این سردار بزرگوار از نوجوانی لباس سربازی ولایت به تن کرده و تا امروز آن لباس جهاد را از تن بیرون نیاورده است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه ملت ما با پیروی از راه امام خمینی میدان جهاد گسترده‌ای را انتخاب کرده است افزود: چشم‌انداز راه را امام خمینی (ره) این‌طور توصیف کردند که تا بانگ «لااله الا الله و محمد رسول‌الله» در جهان طنین‌انداز شود مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هم هستیم.

وی با اشاره به اینکه این میدان گسترده و بی‌انتها از جهاد بدون توسل به اهل بیت (ع) به نتیجه نمی‌رسد عنوان کرد: با همین خط و مرام تا امروز این پیشرفت‌های شگرف و سرنوشت‌ساز محقق شده و روزبه‌روز دشمنان را به عقب رانده است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دشمنان دام‌های پیچیده‌ای پیش روی ملت‌ها پهن کرده است گفت: در دنیای امروز دام‌هایی که در عرصه فرهنگی می‌بینیم ابعاد بسیار گسترده دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: معدن فساد در هالیوود، جوایز هنری و فرهنگی که غربی‌ها برای به دام انداختن فرهنگ و هنر ملت‌ها ایجاد کردند، تسلط به بانک‌ها در عرصه اقتصادی و تحریم‌ها، تخریب‌ها و غیره تا سلطه‌های نظامی و به جان هم انداختن همسایه‌ها و دو گانه کردن کشورها، مواد مخدر، شبکه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی فاسد، فرقه‌سازی‌ها، داعش‌، دین‌سازی‌ها، گروه‌سازی‌ها، حزب‌سازی‌ها و سازمان‌های بین‌المللی که به اسم حقوق بشر جنایت در حق بشریت را رنگ و لعاب و انسانی جلوه می‌دهند از جمله ابعاد این دام‌ها است.

وی با بیان اینکه تمام اینها توسط استعمار و استکبار درست شده و با تمام این دستگاه‌ها برای به بند کشیدن ملت ‌ها و برای سلطه بر بشریت تلاش دارند گفت: انقلاب اسلامی ایران وارد چنین عرصه‌ای شده است که باید تمام این تار و پودها را پشت سر گذارد و بشر را از تمام این قیود و بندها آزاد کند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه دشمن هرجا که اهمیت بیشتری داشته باشد سرمایه بیشتری می‌گذارد خاطرنشان کرد: از دیر باز جایی مانند استان فارس که فرهنگ‌ساز برای کشور و منطقه و الهام‌بخش برای دنیا است همواره مورد توجه استعمار و استکبار بوده است.

وی با بیان اینکه استان فارس استانی معمولی نیست که حوادث و جریان‌های آن به همین موارد خلاصه شود تصریح کرد: آنها در این استان نکات مختلف را بررسی و دام‌های متفاوت طرح می‌کنند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه استان فارس با جایگاه فرهنگی و ملی برای کشور می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند این جامعه ارزشمند و اثرگذار بر کل کشور را به قید و بند خود در آورند و در اینجا کار سخت و جدی و میدان و عرصه جهاد جدی و بزرگ است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آنچه از ابتدای انقلاب تاکنون محقق شده سربلندی، عزت، پیشرفت و غلبه حق بوده است، اظهار داشت: برخلاف خواسته دشمنان این مسیر را باید با همین عزت ادامه داد.

سردار نقدی افزود: همواره برنامه‌ها و طرح‌هایی که استکبار برای استعمار و چپاول ملت‌ها به راه‌ انداخته‌اند با حضور به موقع آحاد مردم و بسیج و سپاه شکست خورده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی از موارد از جمله ایستادن در مقابل پرتغالی‌ها تا تقدیم 15 هزار شهید به انقلاب در استان فارس گفت: این استان با کارنامه‌ای که در طول انقلاب دارد دست دشمن را از این دیار کوتاه و نقشه‌های آنها را نقش بر آب می‌کند.

وی به شکست‌های اخیر آمریکا در موقعیت‌های مختلف در سطح جهان تاکید کرد: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست و شکست‌های مفتضحانه آمریکا در کودتاهای مختلف در ترکیه و دیگر نقاط دنیا نشان از نقش برآب شدن نقشه‌های شوم آنها دارد.

وی با اشاره به اینکه در زمان کنونی و با وجود این دام‌ها و بندها، میدان و کارزار سختی پیش روی ما قرار دارد اظهار داشت: باید بدانیم ما یک ارتش، سپاه و بسیج با حلقه‌های تربیتی که در دنیا نمونه ندارد، داریم و دشمن هم ضعیف شده است.

سردار نقدی با ابراز امیدواری از اینکه با چنین وضعی باید گام‌های بعدی را بلندتر برداریم افزود: باید عرصه برای پیشرفت‌های بیشتر فراهم کرد و کارهایی که سردار غیب‌پرور انجام دادند ادامه پیدا کند.

سردار نقدی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر بسیج به عرصه صنایع تبدیلی وارد شده  که باید با موفقیت به مقصد برسد گفت: بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی بر توسعه و راه اندازی صنایع  کوچک تولیدی و روستایی تاکید داشته و تاکنون توفیقات زیادی به دست آورده است.
   

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.