سه شنبه 24 مرداد 1391 | 08:06
هاآرتص: آقای نتانیاهو! قبل از حمله به ایران با همه خداحافظی کن
هاآرتص: آقای نتانیاهو! قبل از حمله به ایران با همه خداحافظی کن
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : یک روزنامه نگار معروف اسرائیلی در گزارشی ویژه خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: آقای نتانیاهو قبل از حمله به ایران با همه خداحافظی کن.

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان : "برادلی بورستون" روزنامه نگار و ستون نویس روزنامه هاآرتص نوشت: من با تفکرات خود درباره جنگ با ایران به این نتیجه رسیدم که این جنگ که ممکن است به زودی آغاز شود "جنگ نتانیاهو" خواهد بود.

من دیدگاه‌های خود را با هرکسی که دیدار داشتم و می‌شناختم درمیان گذاشتم و آن را متفاوت یافتم.

برادلی بورستون در ادامه نوشت: آینده شما و خانواده‌تان در دستان یک نفر است و به تصمیم یک نفر بستگی دارد.

وی افزود: روزی که من برای دریافت آتروپین ضدگاز و ماسک ضد شیمیایی و بیولوژیکی منتظر بودم "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر به کانال اصلی تلویزیون اسرائیل گفت که به دنبال فرصتی برای تصمیم گیری است و هنوز درمورد حمله به ایران تصمیم مشخصی نگرفته است.

این روزنامه نگار اسرائیلی خطاب به نتانیاهو نوشت: نتانیاهو قبل از اینکه تصمیم بگیرد باید مدتی را با مردمی که با آنها ارتباط دارد صرف کند و ببیند در چشمان آنها چه چیزی می‌گذرد.    

بورستون ادامه داد: او باید مستقیم به نوزادان، سالخوردگان و زنان و افراد هم سن و سال خود که پیش از این به واسطه جنگ‌های پیشین از والدین خود محروم شده‌اند یا کسی را از دست داده‌اند نگاه کند. این همان چیزهایی است که مردم می‌خواهند به او بگویند.

ستون نویس هاآرتص تاکید کرد: آقای نتانیاهو! قبل از اینکه ایران را بمباران کنید با همه افرادی که می‌شناسی خداحافظی کن. با همه کسانی که دوستشان داری حداحافظی کن. من مطمئن هستم که قادر نیستی در برابر حملات تلافی جویانه از آنها [ایرانی‌ها] دفاع کنی.

بورستون تصریح کرد: بعضی از راکت‌ها که به کلاهک‌های بسیار قوی مجهز هستند فراتر از سپر موشکی شما عمل خواهند کرد و اگر خود و عزیزانتان را حتی به پناهگاه‌های مجهز ببرید باز هم هیچ یک از شما در امان نیستید. وقتی که از پناهگاه بیرون بیایید و دوباره خودتان را نشان دهید اسرائیل دیگر یک مکان متفاوت خواهد بود و افرادی که منتظرشان هستید ممکن است زیر خروارها خاک ناشی از انفجار ساختمان‌ها باشند یا هدف موشک‌ها و راکت‌ها قرار گرفته باشند.

بورستون خطاب به نتانیاهو همچنین نوشت: به پسرت که بهترین دوست تو است، به همسرت، خانواده‌ات، راننده و محافظانت، به بچه‌های آنها و همه بگو خداحافظ. این آخرین باری است که آنها را خواهی دید. قبل از اینکه دستور جنگ صادر کنی و قبل از اینکه دیر شود با همه آنها خداحافظی کن.

انتهای خبر/

پایگاه تحلیلی 598

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.