جمعه 27 مرداد 1391 | 10:15
خودکشي در ارتش آمريکا دو برابر شد
خودکشي در ارتش آمريکا دو برابر شد
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : جديدترين يافته‌ها که موجب نگراني مقامات نظامي آمريکا شده است نشان مي دهد خودکشي در ميان سربازان آمريکايي در ماه ژوئيه در مقايسه با ماه ژوئن بيش از دو برابر شده است.

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان : به نقل از خبرگزاري فرانسه؛  ارتش آمريکا با صدور بيانيه‌اي اعلام کرد طي ماه ژوئيه در ميان سربازان آمريکايي بيست و شش تن خودکشي کردند درحاليکه در ماه ژوئن موارد خودکشي در ميان اين سربازان دوازده مورد بود.
مقام هاي آمريکايي گفتند از ابتداي سال 2009 که موارد خودکشي در ارتش به ثبت رسيد  موارد خودکشي در ماه ژوئيه بيش از هر زمان ديگري بوده است.

ارتش آمريکا که از بيش از ده سال  پيش درگير جنگ در افغانستان و عراق است در ميان ساير نيروهاي مسلح بيشترين آمار خودکشي را دارد.
فرماندهان نظامي آمريکا براي ريشه کن کردن اين مشکل برنامه ها و تحقيقات بيشماري را براي درک مسائلي که باعث اقدام به خودکشي سربازان مي شود به اجرا گذاشته‌اند.
ژنرال "لويد آستين" معاون  ستاد مشترک ارتش آمريکا گفت:خودکشي سخت ترين دشمني بود که طي سي و هفت سال خدمتم پيش رو داشتم.
وي گفت :من بر اين باورم خودکشي مشکلي قابل پيشگيري است. براي مبارزه موثر با اين مشکل ضروريست ما راه حل هاي پيشرفته‌اي به منظور کمک به انعطاف پذيري افراد و تقويت مهارت هاي غلبه بر مشکلات آنان بيابيم.
ارتش آمريکا تا ماه ژوئيه سال جاري يکصد و شانزده مورد خودکشي گزارش کرده بود و اگر روند فعلي ادامه پيدا کند آمار خودکشي در سال جاري از کل تعداد کشته هاي ارتش آمريکا در سال 2011 که 167 مورد اعلام شد فراتر خواهد رفت.
هر چند مقام هاي آمريکايي بر اين باورند احتمال دارد اعزام چند باره به مناطق جنگي باعث افزايش مشکلات رواني و خودکشي سربازان شده باشد اما تعداد قابل توجهي از موارد خودکشي در ميان سربازاني است که هرگز درگير جنگ نبوده‌اند.

انتهای خبر/

باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.