شنبه 28 مرداد 1391 | 10:20
سرقتی که ارتباط با سیا رو لو داد
سرقتی که ارتباط با سیا رو لو داد
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : سرقت از یک فعال نظامی مخالف سوریه در ایرلند، ارتباط وی با سازمان اطلاعات امریکا را آشکار کرد.

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان : به نقل از عرب دایجست، "مهدی الهراتی" در فوریه سال گذشته، زمانی که لیبیایی های خشمگین به خیابانهای بنغازی ریختند، یک معلم عرب مستقر در دوبلین بود. الهراتی که اکنون 38 سال سن دارد در آن زمان به جمع شورشی ها در لیبی پیوست و توسط قطر تجهیز و آموزش نظامی دید.
 
الهراتی پس از آن اتفاقات معاون رئیس نظامی طرابلس شد و به دنبال سرنگونی رژیم قذافی، به صدور تجربیات نظامیش به مکان های دیگر که هزاران مایل دورتر از لیبی قرار داشتند، تمایل نشان داد. این مکان جدید سوریه بود.
 
پایگاه اینترنتی "ساندی ورلد" در این زمینه گزارش می دهد: در اکتبر امسال، الهراتی از لیبی به ایرلند بازگشت تا خود را برای سفر به سوریه آماده کند. در آنجا بود که یک گروه از کولی های ایرلندی 200 هزار دلار یورو پول نقد به همراه جواهرآلات از آپارتمان الهراتی دزدید و زمانی که پلیس از وی در مورد این مقدار پول پرسید، الهراتی پاسخ داد که این پول هدیه از سوی عوامل مخفی آمریکا بوده است.
 

  گزارش روزنامه ایرلندی از ماجرای سرقت

 



ویدیوی منتشر شده از الهراتی در نبردهای سوریه

 
" ساندی ورلد" ادامه می دهد: مهدی الهراتی که یک زن ایرلندی هم دارد، هم اکنون خود را وقف جنگ علیه بشار اسد کرده است. در ویدئویی از او که از اوضاع سوریه منتشر شده مشخص شده است که وی نبردی را رهبری می کند. او  فرمانده یگان "الامه" در سوریه است. وی نامی فراملیتی برای گروه مبارزان اش شامل لیبیایی هایی که تحت رهبری می جنگند، انتخاب کرده است.

انتهای خبر/

الف

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.