یکشنبه 29 مرداد 1391 | 09:07
ادعاهایی که پشتوانه مردمی ندارد
هراس مردم رژیم اشغالگر از یک قمار اشتباه!
هراس مردم رژیم اشغالگر از یک قمار اشتباه!
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : شهروندان اسرائیلی به امضای بیانیه ای اقدام کرده اند که طبق آن از خلبانان اسرائیلی درخواست کرده اند از هرگونه فرمان احتمالی بمباران تاسیسات هسته ای ایران سرپیچی کنند.

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان "

سفیر اسرائیل در آمریکا در حالی ادعا می کند آمادگی حمله ی نظامی به تاسیسات هسته ای ایران را دارد که صدها تن از شهروندان اسرائیلی ساکن در سرزمین های اشغالی ترس خود از حمله به ایران را با صدور بیانیه ای ابراز کرده اند.

به گزارش سرویس سیاسی صراط شهروندان اسرائیلی به امضای بیانیه ای اقدام کرده اند که طبق آن از خلبانان اسرائیلی درخواست کرده اند از هرگونه فرمان احتمالی بمباران تاسیسات هسته ای ایران سرپیچی کنند.

این بیانیه که در فضای مجازی منتشر شده است تا کنون توسط افراد زیادی به امضا رسیده است.

در میان موافقان بیانیه مذکور چند استاد دانشگاه نیز به چشم می خورند که حمله ی احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران را یک قمار اشتباه توصیف کرده اند و به ابراز نگرانی شدید در این باره پرداخته اند.

این در حالیست که مایکل اورن به شبکه تلویزیونی سی ان ان گفته است احتمال توسل به اقدام نظامی علیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی در حال افزایش است و زمان آن رسیده است اسرائیل در این زمینه تصمیم گیری جدی کند.

همچنین ماتان ویلنای، وزیر دفاع غیرنظامی اسرائیل نیز روز چهارشنبه مدعی شد جنگ احتمالی با ایران در چند جبهه انجام خواهد شد و نزدیک به یک ماه طول خواهد کشید.

لازم به ذکر است که روز گذشته نیز شیمون پرز مخالفت خود نسبت به حمله ی نظامی به ایران را ابراز کرده است.

به گزارش نیویورک تایمز پرز در این باره به کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی به خساراتی که این حمله احتمالی برای رژیم صهیونیستی به بار خواهد آورد اشاره کرد و این عمل را کاری غیر عاقلانه دانست.

نیویورک تایمز در تحلیلی پیرامون این موضوع نوشت اظهارات تند روزهای گذشته از زبان مقامات اسرائيلی بيشتر تهديدهايی است که قصد اسرائيل از اعلام علنی آنها، وادار ساختن آمریکا و جامعه جهانی به در پيش گرفتن اقداماتی قاطع تر عليه جمهوری اسلامی ايران و شدت بخشیدن به تحریم ها علیه جمهوری اسلامی است همانگونه که در بهار سال گذشته نیز تهديدهای مشابه از سوی نتانياهو و باراک مطرح شد که اين هدف را دنبال می کرد و اکنون نيز دور تازه و ديگری از تهديدهای مقام های اسرائيلی آغاز شده است.

انتهای خبر/ صراط

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.