سه شنبه 31 مرداد 1391 | 12:10
سيدحسن نصرالله:
حمله صهيونيست ها به ايران پايان 32 سال انتظار براي نابودي اسرائيل است
حمله صهيونيست ها به ايران پايان 32 سال انتظار براي نابودي اسرائيل است
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : دبيركل حزب الله لبنان طي سخناني به مناسبت روز قدس به رژيم صهيونيستي هشدار داد كه هرگونه حمله آنها 32 سال انتظار ايران براي نابودي اسرائيل را فراهم خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان "

سيدحسن نصرالله در اين سخنان كه به طور مستقيم از شبكه خبري المنار پخش شد با اشاره به لحن تند اخير مقامات رژيم صهيونيستي در قبال ايران گفت: همانند گذشته، بار ديگر سخنان مقامات اسرائيلي عليه ايران و نوار غزه تند شده است و موضوع سوريه را به كنار كشانده و روزنه هاي قاچاق اسلحه [به داخل سوريه] را باز كرده اند.
وي افزود: طي يك سال و نيم گذشته موضع اسرائيلي ها براساس برداشت هاي مختلف براي حمله به برنامه هسته اي ايران است اين در حالي است كه تمامي جهان مي داند برنامه هسته اي ايران صلح آميز بوده و ايران نيز بارها اعلام كرده كه به برنامه صلح آميز هسته اي صلح آميز پايبند است.
دبيركل حزب الله لبنان اضافه كرد: اسرائيل مي داند كه در اين موضوع به جهان دروغ گفته است اما مشكل اسرائيل آن است كه ايران كشوري اسلامي و قدرتمند است و در برابرش افق هاي بزرگتري از قدرتمندي و شكوفايي و پيشرفت علمي وجود دارد.
سيدحسن نصرالله گفت: ايران با وجود تمامي توطئه ها قدرتمند است و به آرمان هاي خود درباره مسئله فلسطين و قدس پايبند است و پايبندي ايران به موضوع فلسطين فراتر از چانه زني هاي سياسي است.
وي افزود: ايران ثابت كرده كه پايبندي به موضوع فلسطين نهايي و قاطعانه بوده و در بدترين تهديدها، ايران ادبيات خود در قبال فلسطين را تغيير نداده است و با وجود آن كه تحريم ها عليه ايران تشديد يافت اما امام خميني ايستاد و گفت كه اسرائيل غده سرطاني است كه به زودي محو خواهد شد.
دبيركل حزب الله لبنان اضافه كرد: مشكل اسرائيل با ايران، آن است كه ايران در كنار تمامي جنبش هاي مقاومت در منطقه ايستاده است و امروزه ايران دشمن نخست اسرائيل به شمار مي آيد.
سيدحسن نصرالله گفت: كشورهاي عربي مي توانند از سوريه هر سلاحي را خريداري كنند در حالي كه غرب بر اسرائيل فشار مي آورد تا روسيه معامله فروش سلاح را متوقف كند، در روز قدس اگر ما مسلمانان و اسلامي ها اعتقاد داريم كه اسرائيل باطل مطلق است و ايران ضد اسرائيل است پس اين به معناي آن است كه ايران حق مطلق است و بايد در كنار آن بايستيم.
نصرالله اظهار داشت: آيا شايسته نيست كه حاكماني عربي كه عليه ايران توطئه مي كنند بدانند كه به طرح هاي اسرائيلي خدمت مي كنند زيرا اسرائيل اعلام مي كند كه دشمن آن ايران است و به همين دليل در اسرائيل جنجال بر سر نحوه برخورد با ايران وجود دارد و نتانياهو و باراك خواهان حمله به ايران هستند و با اجماع تقريبي فرماندهان نظامي براي حمله به ايران مواجه هستند و اختلافات در اين زمينه نيز به معادله هزينه و فايده اقدام نظامي برمي گردد و اين تفكر اسرائيلي است آنها از آغاز جنگ عليه كشورهاي عربي دريغ نمي كنند و چيزي كه باعث ترديد آنها در اقدام به جنگ و حمله به ايران مي شود بحث و بررسي هاي مربوط به هزينه و فوايد آن است، ارتش اسرائيل به فرماندهان خود تاكيد مي كند كه جنگ عليه ايران ده ها هزار كشته خواهد داشت و اگر ايران ضعيف بود اسرائيل ترديدي نداشت و از مدت ها قبل تاسيسات هسته اي ايران را بمباران كرده بود اما بحث و جدل بر سر اين بمباران به خاطر آن است كه ايران قدرتمند و شجاع است و همه ما مي دانيم كه اگر ايران از سوي اسرائيل هدف قرار گيرد، پاسخ ايران كوبنده و تكان دهنده خواهد بود و اسرائيل فرصت طلايي را به ايران كه از 32 سال قبل آرزوي آن را دارد، اعطا خواهد كرد.
زندگي صهيونيست ها را جهنم مي كنيم
دبيركل حزب الله لبنان گفت: اسرائيل واقعا از حمله به ايران مي ترسد و اين مسئله واقعا مهم است و اين يك عبرتي است كه هر ملت عربي از خطر اسرائيلي در امان باشد، منطق روشني وجود دارد كه مي گويد تنها قدرتمندان در جهان محترم شمرده مي شوند بنابراين هر كشور عربي اگر مي خواهد از تجاوزات اسرائيل در امان باشد بايد قدرتمند باشد.
وي افزود: در خصوص لبنان نيز ما شاهد تهديدات عليه لبنان بوديم و حتي سخن از تخريب لبنان به ميان مي آوردند، ما منكر قدرت ويرانگر اسرائيل نيستيم و منكر آن نيستيم كه تفكر اسرائيلي تروريستي است و پيش از اين آن را انجام داده است اما آنچه كه در لبنان تازگي دارد اين است كه من نمي گويم ما اسرائيل را ويران خواهيم كرد بلكه مي توانم بگويم كه ما مي توانيم زندگي ميليون ها صهيونيست در فلسطين را به جهنم واقعي تبديل كنيم و چهره اسرائيل را تغيير دهيم.
حمله به ايران يعني
پايان موجوديت اسرائيل
سيدحسن نصرالله در ادامه سخنان خود در مراسم روز جهاني قدس گفت: جنگ با لبنان هزينه بسيار زيادي را طلب مي كند و اهدافي در فلسطين اشغالي وجود دارند كه به راحتي و تعداد اندكي موشك مي توان آنها را هدف گرفت، من به اسرائيلي ها مي گويم كه اگر شما اهدافي در كشور ما داريد كه تهديد به هدف قرار دادن آنها مي كنيد، بدانيد كه ما نيز در مقابل در سرزمين هاي اشغالي داراي چنين اهدافي هستيم كه اصابت موشك هاي ما به آن ها ده ها هزار صهيونيست را به درك واصل خواهد كرد و ما در اينجا از ده ها هزار كشته اسرائيلي و موشك هاي هدف گرفته به سوي آنها سخن مي گوئيم و در هر مرحله از جنگ لحظه اي در به كار گرفتن آنها عليه اين اهداف ترديد نخواهيم كرد و اسرائيلي ها بايد از ميزان هزينه تجاوز خود به لبنان كه بسيار سنگين است، آگاه و مطلع باشند.
دبيركل حزب ا لله لبنان در ادامه سخنان خود گفت: چند روز پيش ما مناسبت 14 اوت را پشت سر گذاشتيم، در اين روز بين ژنرال هاي اسرائيلي و ايهود باراك، وزير جنگ رژيم صهيونيستي نشستي به گفته تلويزيون اسرائيل براي تصميم گيري درباره حمله نظامي به ايران برگزار شد و طي آن ژنرال هاي اسرائيلي باراك را متهم كردند كه درس هاي لازم را از سال 2006 نگرفته است و اين نشان مي دهد كه بيم هراس اين جنگ حتي تا سال 2012 نيز بر اسرائيل سايه افكنده است.
دبيركل حزب الله لبنان گفت كه اسرائيلي ها هم اكنون در حال بررسي اين امر هستند كه چگونه از فرصت هاي پيش آمده در لبنان استفاده كنند و بر مقاومت غلبه كنند، اما اولمرت و پرز مرتكب حماقت بزرگي شدند، چون جنگ ژوئيه همچنان بر تصميم گيري ها و عقل نظامي اسرائيل سايه افكنده است و من هم اكنون به نتانياهو و باراك مي گويم كه اگر آن حماقت به شكست استراتژيك اسرائيل منجر شد، اطمينان داشته باشيد، حماقت شما در حمله به ايران به قيمت موجوديت اسرائيل تمام خواهد شد. وي در بخش ديگري از سخنانش گفت: تحولات منطقه به سود قضيه فلسطين پيش مي رود.
نصرالله همچنين افزود: ما به موضوع سوريه به چشم جنگ اعراب-اسرائيل مي نگريم و كشورهايي كه پيشتر به فلسطين فشار مي آورند تا در مواضع خود كوتاه بيايد هم اكنون خود را براي جنگي داخلي و جنگ فتنه در سوريه مهيا كرده اند.
خاطرنشان مي شود، خبر سخنان سيدحسن نصرالله به مناسبت روز قدس پيش از اين در شماره روز شنبه به صورت كوتاه كار شده بود كه به جهت اهميت اين سخنان مشروح آن در بالا تكرار شده است.

انتهای خبر/

کیهان
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.