دوشنبه 6 شهریور 1391 | 15:15
تعرض به حریم خصوصی در به اصطلاح مهد دموکراسی جهان
جدید ترین ابزار جاسوسی سازمان اطلاعات امریکا (سیا) + عکس
جدید ترین ابزار جاسوسی سازمان اطلاعات امریکا (سیا) + عکس
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : این پروژه که محصول مشترک همکاری بین بخشی وزارت دفاع امریکا (پنتاگون) و سازمان اطلاعت امریکا (سیا) می باشد بر اساس سفارش به چند مرکز تحقیقاتی و دانشگاهی این کشور طراحی و ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان : به نقل از واشنگتن پست، آخرین محصول جاسوسی ارتش آمریکا که محصول مشترک همکاری بین بخشی وزارت دفاع امریکا (پنتاگون) و سازمان اطلاعت امریکا (سیا) می باشد بصورت یک پشه مصنوعی با قابلیت پرواز و کنترل از راه دور و تبادل اطلاعات با مرکز رادیویی خود ساخته شده است.

 

این پشه مصنوعی با کنترل از راه دور علاوه بر یک میکرو دوربین که قادر به ثبت تصاویر و فیلم برداری است مجهز به یکی از جدید ترین انواع میکروفون های بسیار حساس و هوشمند جهت ضبط و انتقال صدا نیز می باشد. این پشه جاسوس در حقیقت یک آزمایشگاه پیشرفته ژنتیکی را نیز در خود جای داده که می تواند با گرفتتن نمونه سلول فرد و آنالیز DNA آن و تطبیق آن با بانک اطلاعاتی مرتبط ، پس از شناسایی سوژه مورد نظر ، اطلاعات شخص را به مرکز رادیویی خود مخابره نماید. همچنین این ابزار جاسوسی فوق پیشرفته می تواند با تزریق موارد سمی نسبت به ایجاد مسمومیت یا حتی مرگ فرد مورد نظر عملیات تروریستی انجام دهد. در ضمن این پشه مصنوعی میتواند یک Micro RFID را بدون آنکه فرد مورد مطالعه متوجه شود به پوست وی تزریق کند که امکان ردیابی او را با استفاده از آشکار سازهای مربوطه تسهیل نماید.

این محصول در مرحله تست میدانی بوده و هنوز هیچ اظهار نظر رسمی از سوی مقامات ارتش امریکار در خصوص نحوه بکارگیری آن منتشر نگردیده است.

انتهای خبر/

مهندس نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.