دوشنبه 13 شهریور 1391 | 11:26
تظاهرات همبستگی با سوریه درآلمان، ترکیه و روسیه
تظاهرات همبستگی با سوریه درآلمان، ترکیه و روسیه
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : تظاهرات گسترده همبستگی با سوریه و مخالفت با هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی این کشور در آلمان، روسیه و ترکیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان : به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، تظاهر کنندگان تلاشها برای به راه انداختن جنگ علیه رژیم سوریه را محکوم کردند.

در شهر فرانکفورت آلمان تظاهراتی گسترده با حضور اتباع کشورهای مختلف و جمعیت های سوری و ترکیه ای  و جنبش ها و احزاب آلمانی از جمله جنبش صلح و جنبش روشنفکران آزاده آلمانی برگزار شد.
شرکت کنندگان در این تظاهرات از دولت آلمان خواستند کمک به گروههای مسلح و حمایت از دخالت خارجی در سوریه را متوقف کند. آنها همچنین مخالفت خود را با تحریم نظام سوریه اعلام کردند و خواستار حذف تحریم های اعمال شده علیه این کشور از جمله توقف پروازهای هوایی شدند.
خبر دیگر اینکه اوضاع نامناسب در سوریه و تهدیدات گروه های تروریستی علیه ارمنی های این کشور، آنان را به فکر مهاجرت از سوریه انداخته است.
ناامنی در سوریه بر زندگی بیش از یکصد هزار ارمنی که در این کشور زندگی می کنند سایه افکنده است. تهدیدات اخیر علیه ارمنی ها در پایگاه های ارتباط اجتماعی نگرانی این بخش از جامعه سوریه را افزایش داده و شمار زیادی از آنان را به فکر مهاجرت به سرزمین مادریشان یعنی ارمنستان انداخته است.

انتهای خبر/

واحد مرکزی خبر

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.