پنجشنبه 16 شهریور 1391 | 15:06
سرمنشا انتقال تسليحات نظامي به معارضان سوري كجاست؟
تسليحات سنگين نظامي از فرودگاه جده براي معارضين سوريه ارسال مي‌شود
تسليحات سنگين نظامي از فرودگاه جده براي معارضين سوريه ارسال مي‌شود
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : شواهد و خبرهاي رسيده حكايت از آن دارند كه طي يك ماه گذشته عربستان سعودي از طريق فرودگاه بين‌المللي جده اقدام به انتقال سلاح و تجهيزات نظامي براي معارضين سوريه نموده است.

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان : پس از آغاز بيداري اسلامي در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا دولت‌هاي غربي به رهبري آمريكا و ارتجاع عرب به رهبري عربستان سعودي و قطر تلاش نمودند با هدف مقابله جبهه مقاومت اسلامي در منطقه دولت سوريه را تحت فشار شديد قرار داده و موجبات سرنگوني حكومت بشار اسد رئيس جمهور سوريه را فراهم آورند.

در اين ميان دولت تركيه نيز با پيوستن به جبهه ضدسوري تلا‌ش‌هاي بسياري را به منظور تضعيف يكي از محورهاي مقاومت در منطقه به كار گرفته و در حال حاضر با در اختيار گذاشتن تمامي ظرفيت‌هاي سياسي، نظامي و امنيتي خود در تلاش است دولت‌ اسد را سرنگون كند.

بنابراين گزارش آخرين خبرهاي واصله از حلقه غربي، صهيونيستي، عربي و تركيه اي حكايت از آن دارند كه سلاح‌هاي سنگين كشورهاي غربي و صهيونيستي پس از ورود به فرودگاه بين‌المللي جده در هواپيماهاي مستعمل سعودي بازجويي شده و به مقصد كشورهيا تركيه و اردن حركت مي‌كند. 

از آغاز بحران تحميلي سوريه حجم مساعدت‌هاي كشورهايي همچون تركيه، عربستان و قطر در كنار صهيونيست‌ها و كشورهاي غربي به معارضين سوري و نقش آنها در اقدامات سياسي،‌امنيتي، نظامي و ... بسيار فراوان بوده و در واقع اين كشورها تاكنون از هيچ اقدامي در سوريه براي رسيدن به هدف خود دريغ ننموده‌اند.

 

انتهای خبر/

باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.