دوشنبه 24 مهر 1391 | 08:53
ساكنان تل آويو با تحقير نتانياهو
سيدحسن نصرالله را قهرمان واقعي خواندند
سيدحسن نصرالله را قهرمان واقعي خواندند
كاربران اسرائيلي در يك نظرسنجي اينترنتي ضمن انتقاد شديد از سران سياسي و نظامي رژيم صهيونيستي به سبب ناتواني در مقابله با پهپاد حزب الله دبيركل حزب الله لبنان را قهرمان واقعي توصيف كردند.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان

به نقل از شبكه تلويزيوني المنار، انبوه نظرات مطرح شده در اينترنت در واكنش به مقاله روزنامه صهيونيستي هاآرتص درباره سرنوشت پهپاد بيانگر تاثير منفي پرواز آن بر صهيونيست ها و بي اعتمادي آنها به مقامات سياسي و نظامي است. كاربران اسرائيلي با عنوان كردن جملاتي مانند، سيد حسن نصرالله قهرمان است. ننگ بر ارتش اسرائيل، شكستي بزرگ براي نيروي هوايي، رسوايي بزرگ براي اسرائيل و فقط گفته هاي حزب الله را باور مي كنيم به تحقير مقامات رژيم صهيونيستي پرداختند.
در بخش ديگري از اين نظرسنجي آمده است، كاربران از مقامات اسرائيلي مي پرسند چگونه يك هواپيما نيمي از مساحت اسرائيل را طي مي كند ولي هيچ كس خبردار نمي شود؟ چرا مقامات تل آويو از جنگ دوم لبنان عبرت نگرفته اند و پشت سر هم غافلگير مي شوند و شكست مي خورند، به نصرالله به خاطر جرأتش تبريك مي گوييم كه بار ديگر به ارتش اسرائيل ضربه زد.
هواپيماهاي شناسايي بر فراز اسرائيل پرواز مي كنند و نتانياهو مي خندد و فقط شعار مي دهد. نگهبانان هم كه در برج مراقبت خوابيده اند.
اين در حالي است كه پرواز پهپاد حزب الله در نزديكي تأسيسات هسته اي ديمونا در اسرائيل همچنان سران رژيم صهيونيستي را دچار چالش كرده است.
به گزارش خبرگزاري ها، كارشناسان نظامي منطقه اعلام كردند هواپيماي بدون سرنشين «ايوب» كه حزب الله به وسيله آن توانست حريم هوايي اسرائيل را نقض كند و به نزديكي تأسيسات ديمونا برسد همچنان داخل اسرائيل را مي لرزاند و مقامات اين رژيم را دچار چالش كرده است. به گفته اين كارشناسان ماموريت اصلي هواپيما، اكتشاف مواضع اسرائيل نبود بلكه آگاهي از توانايي اسرائيل براي رديابي آن بود كه ماموريت خود را در اين باره انجام داد و توانست وارد فضاي امنيتي اسرائيل شود.
در همين رابطه كارشناسان نظامي لبنان گفتند، پهپاد حزب الله قواعد بازي نظامي و موازنه وحشت را تغيير داد و ناكارايي دفاع هوايي رژيم صهيونيستي را به اثبات رساند.
شيخ قبلان نايب رئيس شوراي عالي اسلامي شيعيان لبنان نيز تاكيد كرد، مقاومت با نفوذ به استحكامات دفاع هوايي رژيم صهيونيستي كه همواره به برتري هوايي خود افتخار مي كند پيروزي هوايي بزرگي به ثبت رساند. وي افزود، پرواز اين پهپاد دشمن را سرگردان كرد و در تنگناي بزرگي قرار داد به گونه اي كه باعث شده در تجاوز احتمالي خود بازنگري كند.
خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين نيز گفت، ارسال پهپاد «ايوب» دستاوردي بزرگ براي مقاومت لبنان و فلسطين است.
ديگر گروه هاي مقاومت فلسطين نيز در اطلاعيه هاي جداگانه پرواز هواپيماي بدون سرنشين حزب الله بر فراز مناطق اشغالي فلسطين را يك پيروزي بزرگ براي حزب الله و شكستي مفتضحانه براي رژيم صهيونيستي ارزيابي كردند.
اين در حالي است كه رئيس كميته امنيتي و سياسي اسرائيل در تازه ترين اظهارات خود اعتراف كرد اسرائيل توان مقابله با حماس را ندارد.تحليلگران معتقدند نفوذ پهپاد حزب الله به عمق اسرائيل باعث شده كه مقامات اين رژيم به ناتواني در برابر مقاومت حماس و حزب الله اعتراف كنند.

انتهای خبر/

کیهان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.