یکشنبه 7 آبان 1391 | 14:03
آخرین تحولات میدانی و نقض آتش‌بس توسط تروریست‌ها در حلب و دیرالزور
ادامه نقض آتش‌بس توسط گروهک «ارتش آزاد» برای سومین روز متوالی
ادامه نقض آتش‌بس توسط گروهک «ارتش آزاد» برای سومین روز متوالی
منابع خبری از ادامه نقض آتش‌بس عید قربان در سوریه برای سومین روز متوالی توسط گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» سوریه در شهرهای حلب و دیرالزور خبر دادند.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

به گزارش بسیج پیشکسوتان، پایگاه خبری «تحت المهجر» در جدیدترین گزارش از اوضاع آتش‌بس حاکم بر شهر حلب اعلام کرد که این شهر در آرامش بسیار شکننده‌ای به سرمی‌برد.

ـ این پایگاه خبری در ادامه از سقوط یک خمپاره در نزدیکی بازار لباس فروشان شهر حلب در ساعت 5 دقیقه بامداد خبر داد که خسارات مادی از خود برجای گذاشت.

- از «خان العسل» و «کازیة البدوی» و «الشهبا مول» و مزارع پیرامون آن در «کفر حمرا» خبر می‌رسد که این مناطق در شهر حلب و در ساعت 15 دقیقه بامداد شاهد حملات مسلحانه تروریست‌های مسلح بود.

- در منطقه نظامی «هنانو» که به خاطر موقعیت نظامی استراتژیکش از جمله مهمترین مناطق حلب به شمار می‌آید، از ساعت 4:45 بامداد درگیری‌هایی بین ارتش سوریه با جبهه یاری اهل شام، شاخه القاعده در سوریه و جبهه اسلامی آزادی شام و جنبش فجر اسلامی گزارش شده است.

- در منطقه «صلاح الدین» درگیری ارتش سوریه با گروهک تروریستی «التوحید» وابسته به ارتش آزاد سوریه کشته شدن «محمد بن مصطفى الخزمة» از تروریست‌های معروف این گروهک را درپی داشته است.

- اما پایگاه خبری برکینگ نیوز ادعای ارتش آزاد مبنی بر به دست گرفتن بخشی از منطقه نظامی هنانو را رد و تاکید کرد که این حمله توسط نیروهای ارتش سوریه دفع شد و شمار زیادی از تروریست‌های مسلح نیز در این درگیری کشته شدند.

- در دیر الزور امروز و در سومین روز آتش‌بس عید قربان دو مورد نقض آتش‌بس توسط گروهک ارتش آزاد گزارش شد که در اولین آن عناصر این گروهک به یک مرکز ایست و بارزسی نیروهای امنیتی سوریه در منطقه «الحلبیه» حمله کردند که با مقابله نیروهای امنیتی مواجه شدند و در جریان آن یکی از سرکردگان القاعده در سوریه به نام «عمار الهجر» ملقب به «أبو البراء الجحیلاوی» کشته شد.

- در مورد دوم هم افراد مسلح به منطقه «الرشدیة» در دیر الزور حمله کردند که در آنجا نیز شمار زیادی از ترویست‌ها توسط نیروهای ارتش سوریه کشته شدند که در بین آنها یکی از سرکردگان گروهک‌های تروریستی دیر الزور به نام «غزوان الحسین» ملقب به «ابو مصعب» به قتل رسید.

منبع:فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.