چهارشنبه 10 آبان 1391 | 10:55
حزب الله لبنان:
مسلمانان ميانمار به دست آمريكا قتل عام مي شوند
مسلمانان ميانمار به دست آمريكا قتل عام مي شوند
حزب الله لبنان با صدور بيانيه اي افزايش خشونت و قتل عام مسلمانان ميانمار را محكوم و تأكيد كرد: اين نسل كشي به دست آمريكا انجام مي گيرد.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

 

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان : در اين بيانيه آمده است: افزايش تجاوز و اعمال خشونت عليه شهروندان مسلمانان ميانمار به عملياتي سازماندهي شده با هدف قتل عام و نابودي كامل روستاهاي آنها تبديل و مايه نگراني و خشم شديد مسلمانان جهان شده است.
حزب الله خاطرنشان كرده است: اين جنايات علامت سؤال هايي را پيرامون سهل انگاري دولت ميانمار در اجراي اقدامات فعال و مؤثر جهت پايان دادن به خشونت ها، ظلم و كشتار عليه مسلمانان ميانمار مطرح مي كند.
در اين بيانيه تصريح شده است: همه جمعيت هاي دوستدار انسان، سازمان هاي بين المللي و حقوق بشري بايد براي تأمين حقوق بديهي قربانيان خشونت و ارايه كمك هاي انسان دوستانه براي آوارگان و بي خانمانان ميانماري اقدام كنند.
حزب الله سكوت سازمان همكاري اسلامي، سازمان ملل و ديگر مجامع بين المللي در قبال قتل عام مسلمانان ميانمار به دست بودائيان را تأسف بار خوانده است.
روزنامه آلماني «تاگس شاو» نيز در مطلبي با اشاره به وضعيت اسف بار مسلمانان ميانمار نوشت: بخش زيادي از منطقه راخين سوخته و از بين رفته است.
ديلي ميل نيز در گزارشي نسل كشي مسلمانان ميانمار را با نسل كشي مسلمانان بوسني در دهه 90 مقايسه و از سكوت مجامع جهاني انتقاد كرده است. در جديدترين موج خشونت ها عليه اقليت مسلمانان ميانمار بيش از 30 هزار نفر آواره و حداقل 200 نفر كشته و زخمي شده اند.

انتهای خبر/

کیهان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.