دوشنبه 15 آبان 1391 | 07:12
وزير خارجه سابق اسرائيل فاش كرد
ليوني: با برخي از سران عرب رابطه جنسي داشتم
ليوني: با برخي از سران عرب رابطه جنسي داشتم
وزير خارجه سابق رژيم صهيونيستي به برقراري روابط نامشروع با پادشاه قطر براي كسب اطلاعات سودمند اعتراف كرد.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

 

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان : روزنامه «يديعوت احارونوت» چاپ سرزمين هاي اشغالي، اظهارات «تزيپي ليوني» وزيرخارجه سابق اسرائيل را با نشريه آمريكايي «تايم» منتشر كرده است. وزير سابق خارجه رژيم صهيونيستي در اين مصاحبه گفته است، براي منافع اسرائيل، روابط جنسي برقرار كرده است و اگر بار ديگر لازم باشد، اين كار را تكرار خواهد كرد!
ليوني گفت: به هنگام فعاليت خود در سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي (موساد) چنين عمليات ويژه از جمله برقراري روابط جنسي با برخي شخصيت هاي مهم اروپايي و منطقه اي و از آن جمله برخي سران عرب داشته است كه از آنها باج خواهي كند و آنان را به دام موساد بيندازد.
ليوني گفت: اگر رژيم صهيونيستي به اطلاعات نياز داشته باشد، باز هم رابطه جنسي برقرار خواهد كرد و يا افراد را خواهد كشت.
ليوني در حالي به اين موضوع اعتراف كرد كه يكي از سرشناس ترين خاخام هاي رژيم صهيونيستي از برقراري روابط جنسي زنان صهيونيست با دشمنان تل آويو براي دريافت اطلاعات پرده برداشت و آن را مباح دانست و گفت: شريعت يهوديت به زنان اجازه مي دهد تا با دشمن براي دريافت اطلاعات مهم روابط جنسي برقرار كنند.
براساس اين گزارش ليوني اعتراف كرد كه در دوران فعاليت خود در موساد به عنوان جاسوس با شيخ حمد بن خليفه آل ثاني امير كنوني قطر كه در آن دوران در دربار فعاليت داشت رابطه داشته است. ليوني علاوه بر اعتراف به داشتن روابط با پادشاه كنوني قطر به برقراري ارتباط جنسي با «حمد بن جاسم» نخست وزير قطر نيز اذعان كرد.
وي داشتن روابط با اين دو مقام قطري را نمونه اي از بهترين موفقيت هايش در دوران تصدي مسئوليت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي عنوان كرد.
اين در حالي است كه بسياري از سياستمداران عرب و رسانه هاي جمعي جهان از روابط نزديك پادشاه قطر با ليوني به هنگام تصدي سمت وزارت امورخارجه خبر داشتند.
تزيپي ليوني كه متولد سال 1958 ميلادي در سرزمين هاي اشغالي است دومين زن در تاريخ اسرائيل است كه توانسته است به مسند وزارت خارجه تكيه كند.

 

انتهای خبر/

کیهان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.