شنبه 20 آبان 1391 | 14:18
قطر و اسرائیل سرگرم توطئه ترور اسد
قطر و اسرائیل سرگرم توطئه ترور اسد
منابع خبری اعلام کرده‎اند که رژیم اسرائیل به همراه قطر با برگزاری جلسه‎ای محرمانه در اراضی اشغالی فلسطین، توطئه ترور بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را مورد بررسی قرار داده‎اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : به نقل از پرس تی وی روزنامه لبنانی الدیار نوشت، شیخ حمد بن جاسم بن جابر الثانی نخست وزیر قطر به همراه احمد ناصر بن جاسم الثانی رئیس دستگاه اطلاعات قطر، تامیر پاردو رئیس سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل موسوم به موساد و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم مذکور، در جلسه‎ای که در اراضی اشغالی فلسطین برگزار شد، توطئه ترور اسد را مورد بررسی قرار داده‎اند.

بر اساس این گزارش، رئیس موساد در جریان این جلسه چند طرح را در مورد ترور رئیس جمهور سوریه ارائه داده است.

نخست وزیر قطر نیز در جریان این جلسه اعلام کرد، به مجرد این‎که ترور اسد انجام شود، قطر به مدت ۲ سال گاز رایگان و بنزین ارزان قیمت را در اختیار رژیم اسرائیل قرار خواهد داد.

از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز با استفاده از این جلسه و موضوع مورد بحث آن، این سوال را مطرح کرده است که آیا شورای همکاری خلیج فارس پس از انجام عملیات ترور بشار اسد، رژیم اسرائیل را به رسمیت خواهد شناخت.

سوریه، کشورهای عربستان سعودی، قطر ، ترکیه و همچنین برخی از کشورهای غربی را به روشن کردن آتش ناآرامی و خشونت در این کشور متهم می‎کند.

عربستان سعودی و قطر نیز آشکارا اعلام کرده‎اند که از شورشیان و گروه‎های مسلح سوری که با دولت بشار اسد وارد جنگ شده‎اند، حمایت مالی و تسلیحاتی می‎کنند.

انتهای خبر/

فرهنگ نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.