دوشنبه 15 آبان 1391 | 17:30
شیطان پرستی؛ مسیری برای انحطاط جسم و روح
شیطان پرستی؛ مسیری برای انحطاط جسم و روح

پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

 

گروه اجتماعی " بسیج پیشکسوتان " شیطان بر سر پیمانی كه با خویش بسته بود، هنوز هم باقی مانده؛ این روزگار هم روزگاری است که آدم هایی پیدا می شود برای همدستی با شیطان!

شیطان بر سر پیمانی كه با خویش بسته بود، هنوز هم باقی مانده؛ این روزگار هم روزگاری است که آدم هایی پیدا می شود برای همدستی با شیطان!
روزگاری که در آن آدم های پراکنده و بی هویت خیلی زود به دام سران شیطان پرست می افتند و آن ها را برای رسیدن به مقصود کمک می کنند.
سال ها پیش وقتی تصاویری از چهره های خشن آن طرف آبی ها را می دیدیم، لب می گزیدیم و می گفتیم: این ها شیطانند! اما چند سالی بیش تر نگذشت که شیطان و شیطان پرست ها پا به این مرز و بوم شرقی گذاشتند و در حال آلوده کردن جوانان هستند.
اگرچه در این راه بسیاری از جوانان بر عقاید مذهبی خود پایبند بوده و فریب این گروه را نخوردند اما بودند آنهایی که بی اطلاع از لباس هایی که بر تن می کنند، بی توجه به مدل موهایی که آرایش می کنند، بدون اینکه بدانند زیور آلاتی که استفاده می کنند هر کدام نمادی از شیطان پرستی با خود به همراه دارد، به نوعی انگ شیطان پرستی به خود چسباندند.
ناگفته نماند، در سایه کم توجهی مسئولان به مسائل فرهنگی و اعتقادی جوانان کشور، جریان‌های متعارض این فرصت را غنیمت شمرده و با اتصال به سرشاخه‌های فرامرزی و در پایان آسودگی خاطر به نشر و ترویج آموزه‌های ضد دینی خود می‌پردازند.
رواج نشست‌های مخفی پارتی با نواختن موسیقی راک و متال به صورت هفتگی و حضور جمعی از جوانان با ظاهری نامناسب و مزین به آلات و نمادهای شیطان‌پرستی که به رقص و حرکات نامتعارف دست می زنند، از جمله برنامه های ویژه شیطان پرستان در ایران است. اگرچه در این بین نیروی انتظامی توانسته بسیاری از این محافل مخفی و زیرزمینی را متلاشی کند اما هنوز هم روند فریب جوانان برای الحاق به گروه های شیطان پرستی به روش های جدید و فریبنده ادامه دارد.
این در حالی است که سایت های اجتماعی نیز به صورتی کاملاً هدفمند مخاطبان خود را انتخاب کرده و آن ها را به مجالس مخفیانه خود می کشند.
از آنجایی که بسیاری از افراد ـ به ویژه جوانان ـ در داخل کشور مفهوم موسیقی، پوشش و علائم شیطان پرستی را نمی دانند و ناآگاهانه از آن استفاده می کنند که این خود باعث ایجاد سوءظن نسبت به این افراد در بین دیگر افراد جامعه خواهد شد، برآن شدیم تا مروری بر موسیقی و نمادهای شیطان پرستی داشته باشیم تا جوانان این مرز و بوم از هجمه دشمن نسبت به فرهنگ اصیل ایران بیم داشته و بیش از پیش هوشیار باشند.

نمادهای شیطان پرستی
نماد، از عوامل تأثیرگذار بر فرهنگ عمومی است و هم‏چنین نمادها دارای ظرفیت‏های بسیار بالای هنری را دارا می‏باشد؛ که بیش‏ترین تأثیرگذاری خود را بر روی قشر جوان می‏گذارد. حال با توجه به وجود فواید بالای نمادها، شیطان‏پرستان و دیگر گروه‏های انحرافی در راستای اهداف خاصی که با حمایت استعمارگران پی می‏گیرند، نمادهای متعددی را استفاده و تبلیغ می‏کنند.
نمادها باطن و شخصیت فرد را می‏نمایانند. افزون بر اینکه معنای خود را می‏نمایانند، درجه‏ حضور و حیات آن معنا را در جامعه بیان می‏کنند. همچنین توسعه‏دهنده فکر و ایده و فرهنگ در اجتماع است.

اهداف پلید فرقه‏های انحرافی همان شیطان‏پرستان
از جمله اهداف پلید گروه ها و فرقه های شیطان پرستی، القا و انتقال مفاهیم و مطالب انحرافی در قالب نمادهای تصویری، یارگیری و تشکیل گروه‏های مختلف در سراسر دنیا چرا که استفاده از نمادها خود نوعی جذب به گروه محسوب می‏شود، جذب افراد با تبلیغ و ترویج نمادها، ایجاد مدهای جدید مو، لباس، آرایش، ایجاد بودجه‏های اقتصادی برای فعالیت‏های شوم خود از طریق فروش نمادها به صورت جواهر یا لباس، استفاده و ترویج جادوگری از طریق نمادهای آن، فلسفه‏بافی و رمزگونه رفتار کردن، پشت پرده‏ی نمادها و به سُخره گرفتن ادیان دیگر به ویژه مسیحیت با نمادهای مختلف است.

ترویج نمادها در جامعه
در معرفی نمادهای این جریان انحرافی، نمادهایی مختص شیطان‏پرستان است. همچنین نمادهایی که از آموزه‏های جادوگری و شبه جادوگری، مورد استفاده‏ی شیطان‏پرستان قرار می‏گیرد.
شیطان‏پرستان برای گسترش دادن هرچه بیش‏تر عقاید دور از واقعیت خود دست به تبلیغ، ترویج و پخش آن می‏کنند تا از طریق آن بتوانند طرفداران متعددی در گوشه و کنار جامعه‏ها برای خود پیدا نمایند. در این زمینه ترویج را از راه‏های متفاوتی همچون، حکومت ها، فیلم ها، اینترنت، محصولات کودکان، پوشش، آرایش، زیورآلات و خالکوبی ها دنبال می‏کنند.

حکومت‏ها ـ در بعضی از جامعه‏ها، نفوذ شیطان‏پرستی به حدی است که رهبران سیاسی و حتی مذهبی مانند جرج بوش پدر، رونالد ریگان، بیل کلینتون، جرج دبلیو بوش، اوباما، سناتور جان کری، لورا بوش، سیلویو برلوسکنی و... به ناچار و یا به طور دلخواه این فرقه را به طور رسمی می‏پذیرند. هرچند پذیرش دولت‏ها چه به صورت رسمی و یا به صورت‏های دیگری نیز باشد؛ عاملی برای حمایت و گسترش شیطان‏پرستان در گوشه و کنار جهان بیکران است.

فیلم‏هاـ نمادهای شیطان‏پرستان به طور دائم در فیلم‏های مختلفی دیده می‏شود که برخی از آنها عبارتند از: گنجینه ملی، سه ایکس، وَن هلسینگ، طالع نحس، جن‏گیر، ارباب آرزوها، ارباب حلقه‏ها، خانه، مرا به جهنم ببر، بازی کودک، فرشتگان و شیاطین، مهاجم مقبره، مقبره‏ی شیطان، پناهگاه شیطان، سرزمین دورافتاده، مکس پین و... در چنین فیلم‏هایی نمادها معرفی و مطرح می‏شوند و در بعضی فیلم‏ها راه‏حل مشکل یا امر مهم درک همان نماد است و قهرمان فیلم به طور دائمی با آن نماد درگیر است.

اینترنت ـ در وبلاگ‏ها و پایگاه‏های اینترنتی، اشخاصی برای تبلیغ و ترویج نمادها تلاش می‏کنند و به شکل‏های گوناگونی آنها را مطرح می‏نمایند. به عنوان مثال، پایگاه اینترنتی کلیسای شیطان، نمادها را به صورت‏های مختلف معرفی و تبلیغ می‏کند.

جادوی کودکان ـ در آموزه‏های شیطانی، دستور خاصی در مورد کودکان آمده است. در میان محصولات سرگرمی کودکان ما می‏توانیم لباس‏های با نقش شیطان‏، بازی‏های کامپیوتری، کارتون، انیمیشن و... شیطان را به عنوان یک موجود دوست‏داشتنی تبدیل و نمادها و ترویج آن را مشاهده کنیم. شخصیت‏هایی همچون غول، هیولا، شیطان و جادوگر از محبوب‏ترین سرگرمی‏های کودکان می‏باشد.
تأثیر این محصولات به طوری است که بعد از پخش فیلم‏های هری پاتر، شعار بسیاری از کودکان در کشورهای مختلف غربی آمادگی خود را برای شرکت در مدرسه جادوگری اعلام کردند و پس از آن کودکستان و مدرسه‏هایی با لباس‏ها و نمادهای جادوگری تأسیس شد و ابزار و لباس‏های هری پاتر به صورت گسترده در مغازه‏ها به فروش رسید.

لباس‏ها و پوشش‏ها ـ برخی از افراد که متأسفانه عده‏ی زیادی را جوانان تشکیل می‏دهند با اطلاع و یا بدون اطلاع سراغ لباس‏ها و پوشش‏های عجیب و غریب می‏روند. هرچند در میان افراد استفاده‏گر این نوع پوشش‏ها اعتقادی به شیطان‏پرستی و افکار آنان نداشته باشند، ولی باز هم به نوعی تابلوی متحرکی برای تبلیغ و ترویج نمادها و عقیده‏های آنان هستند. می‏توان برخی از علائم شیطان‏پرستان را بر روی لباس‏های ورزشی مانند اعداد ۶۶۶، ۸۱، ۱۸ ... را مشاهده کنیم.
آرایش‏‏ها و خالکوبی‏ها ـ استفاده از آرایش‏های تند و زننده با حالت مو و صورت غیرمعمول همراه با خالکوبی‏های مبتذل و نمادین مجموعه‎ای از ظواهر شیطان‏پرستان و طرفداران آنان می‏باشد که توجه بسیاری را به خود جلب می‏کند. بیش‏تر افرادی که این نوع کارها را انجام می‏دهند، مبتلا به بیماری مازوخیسم هستند و با این اعمال می‏خواهند به ارضای بیش‏تر برسند که متأسفانه این بیماری روانی در میان شیطان‏پرستان شایع است. در حال حاضر در ایران تعدادی از آرایشگاه‏های زیرزمینی به فعالیت این‏گونه ظواهر می‏پردازند.

جواهر زینتی ـ نمادهای شیطانی از تصاویر و نقش‏های همیشگی جواهر و زینت‏های شیطان‏پرستان می‏باشد. این جواهرات به صورت دائمی در کنسرت‏ها، فیلم‏ها، کلیپ‏ها و ظاهر افراد مورد استفاده قرار می‏گیرد. متأسفانه امروزه، این اشیاء در بازارهای کشور البته در برخی از مغازه‏های مخصوص که اقدام به فروش آن می‏کنند را به راحتی می‏توان یافت کرد.

شیطان‏پرستی قدیمی
در ایران قدیم، گروه‏هایی بودند که به نظر برخی از افراد می‏توانند در رده شیطان‏پرستی قرار گیرند که دو نمونه‏ مشهورتر آن ها، دروزی ها و گنوسی ها هستند.
دروزی‏ها:
دروزی‏ها اقوام مهاجری هستند که از مناطق غربی کشور طی فاصله زمانی حداقل ده قرن پیش به دلیل آزارهای حکومتی وقت بر علیه شیعیان فراری شده و در مناطقی از فلسطین اشغالی، سوریه، لبنان و... سکنی گزیده‏اند. برخی از مورخان و کارشناسان ادیان بر این باورند که دروزی‏های درون‏گرا، نوعی از شیطان را اختیار کرده‏اند و ریشه‏هایی از ایشان نیز در عراق و ایران مستقر هستند و دارای معبد مقدس نیز می‎‏باشند!
گنوسی‏ها:
گنوسی‏ها از جذب، معاشرت و رویارویی با سایر مردم پرهیز داشته و در چند دسته‏ کوچک به مراسم خاص شیطان‏پرستی همچون قربانی و حج شیطان و... می‏پردازند.
شیطان پرستی نوین:
نوع شیطان‏پرستی جدید به ایران طی یک بازده زمانی ده ساله با چند وقفه کوتاه راه نفوذ خود را پیدا کرد.
مهم‏ترین عامل ورود شیطان‏پرستی به ایران، رواج یافتن میل جوانان به استفاده از موسیقی متالیکا و ساز گیتار برقی بوده است که هرچند به صورت زیرزمینی و غیرمجاز بوده و مفاهیم آن سرشار از مفاهیم شیطان‏پرستی می‏باشد.
اقدام تأمل برانگیز و بسیار غیرمسئولانه متولیان امر (دوره اصلاحات)، در صدد صدور مجوز برای گروه‏ها، آلبوم‏ها و کتاب‏های اشعار موسیقی متالیکا نیز نقش اساسی را در جلب توجه عمومی مخاطبین جوان به این نحله انحرافی فراهم آورد.
این در حالی است که آورندگان شیطان‏پرستی به ایران شامل افراد و گروه‏های زیر می‏باشند:
ـ تحصیل‏کرده‏ها و سرخورده‏های اجتماعی در خارج از کشور که دچار خسارت و شکست‏های سنگین مادی یا معنوی شده بودند.
ـ فرزندان منافقین فراری، سلطنت‏طللب‏ها، مفسدان اقتصادی رژیم پهلوی که قبل و بعد از انقلاب موفق به فرار از کشور شده بودند.
ـ افرادی از خانواده‏های بسیار ثروتمند مقیم داخل کشور که دارای روابط خانوادگی و... با خارج می‏باشند.
ـ جاسوسان فرهنگی سازمان‏های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی که با هدف استحاله فرهنگی وارد کشور شدند.
ـ فعالان حوزه هنر و موسیقی که با کشورهای دیگر به خصوص، آمریکا، انگلیس، کانادا و استرالیا در ارتباط بوده و بنابر دلایل حرفه‏ای و شغلی مسافرت‏های متعددی داشته‏اند.
شیوه‏های تبلیغ و ترویج این نحله انحرافی با انتشار سی دی، کاست و پوسترهای مربوط به خوانندگان متالیکا به صورت آسان صورت گرفت.
همچنین گسترش پایگاه‏های اینترنتی و وبلاگ‏های شیطان‏پرستان در فضای مجازی این امکان را برای جذب به این فرقه ها فراهم کرد.
همچنین تبلیغ و اطلاع‏رسانی از طریق پارتی‏های شبانه و گفتگوهای دوستانه به خصوص در مناطق مرفه شهرهای بزرگ از این راه های گسترش این نحله انحرافی بود. تبلیغ در تالارهای گفتگوی مجازی نیز از دیگر راه ها برای جذب افراد ناآگاه بود.
اما از جمله مهم ترین زمینه‏های جذب به شیطان پرستی می توان به موسیقی متال و افول معنویت اشاره کرد.
در حالی که موسیقی های مروج شیطان پرستی خواسته یا ناخواسته وارد کشور شد و توانست پس از مدت زمان کوتاهی به میان جوانان سست عقیده راه یابد و آنان را به سمت و سوی افکار پلید خود بکشاند از طرفی افول معنویت نیز درصد جذب به این گروه ها را بالا برد. سیر جهانی شدن فراگیر است که این عامل توسط قدرتمندان بزرگ فرامنطقه‏ای موجب تهاجم فرهنگی در تمامی کشورها از جمله ایران گردید؛ هرچند این تحولات از وجود برخی از عواملی همچون اینترنت، ماهواره، حمل و نقل، سرمایه‏گذاری و... مستثنا است و در نهایت موجب جذب و گرایش هرچه بیش‏تر جوانان ما به گروه‏های باطل شد. 

وضعیت شیطان‏پرستی در ایران
متأسفانه شیطان‏پرستان همان‏طور که از دوران‏های قدیمی در کشورهای مختلف وجود داشته، در کشور ما هم از قدیم تا حالا فعالیت‏های خود را به گونه‏ها و اشکال مختلف ادامه داده‏اند اما در مقابل نیروی انتظامی نیز در این زمینه اقدامات موثری انجام داده که در زیر می آید:
- دستگیری ۱۰۴ شیطان‏پرست در شیراز
- شناسایی و انهدام ۶۶۶ پایگاه اینترنتی شیطان‏پرستی در فارس
- شناسایی و جمع آوری نماد الاهه‏ شاخدار در پارک‏های بادی اصفهان
- دستگیری یک مبلغ شیطان‏پرستی در استان فارس
- جلوگیری از فروش آزادانه نمادهای شیطان‏پرستی در تهران
- دستگیری سه مبلغ شیطان‏پرستی در اردبیل
- شناسایی و تعطیلی پارتی های شبانه
- پلمپ کارگاه تولید اشیاء شیطان‏پرستی در سلماس
- کشف خانه‏ شیطان‏پرستان
حال فعالیت فعلی این گروه‏ها و دیگر گروه‏های شیطان‏پرست را در ایران، می‏توان در پنج بخش طبقه‏بندی کرد:
۱- تحرک در اینترنت
۲- ترویج نمادها
۳- ترویج متالیکا
۴- پارتی‏های شبانه
۵- همکاری با سلطنت‏طلب‏ها

حقوق بشر در شیطان‏پرستی!
برای حقوق بشر در این فرقه باطل، قوانینی ذکر شده که اساس آن بر پایه دید خودمحوری و انسان‏گرایی است. این گروه‏ها، از هر گونه قوانین و دستوراتی که اختیارات انسان را محدود می‏سازد بیزاری می‏جوید و براساس این حقوق، دیگر هیچ محکمه‏ای توان بررسی محل اختلافات را نخواهند داشت چرا که کار هر کس عین قانون و حق او است و دیگران حق اعتراض ندارند!
قوانینی که در این باره ذکر شده، از این قرار می‏باشد:
«هیچ خدایی برتر و بالاتر از انسان نیست؛ انسان این حق را دارد که طبق قوانین دلخواه خود زندگی کند که دلخواه اوست؛ کار کند آنگونه که دلخواه اوست؛ تفریح کند آنگونه که دلخواه اوست، استراحت کند آنگونه که دلخواه اوست؛ بمیرد در هر زمان و به هر شکل که دلخواه اوست؛ انسان این حق را دارد که بخورد هرآنچه را که دوست دارد؛ بیاشامد هر آنچه که دوست دارد؛ اقامت گزیند هر کجا که دوست دارد؛ حرکت کند بر روی زمین به هر سو که دوست دارد؛ انسان این حق را دارد که بیندیشد هر آنچه را که می‏خواهد، بگوید هر آنچه را که می‏خواهد؛ بنویسد هر آنچه را که می‏خواهد؛ ترسیم کند، بتراشد، بسازد هر آنچه را که می‏خواهد؛ بپوشد هر آنچه را می‏خواهد؛ انسان این حق را دارد که عشق بورزد به هر نحوری که مایل است؛ سرشار از عشق شو و عشق را بخواه، آن‏طور که آرزو داری، در هر زمان و در هر مکان و با هر کس که تو می‏خواهی؛ انسان این حق را دارد که مقابله کند با کسانی که با این حقوق مخالفند. برده‏ها باید خدمتگذاری کنند.»
با نگاهی به قوانین شیطانی این فرقه ها سئوالات فراوانی در ذهن هر انسان آزاده ای به وجود می آید که آدمی با چه منطقی می‏تواند قانون‏هایی براساس آزادی و بی‏بند و باری قرار دهد!؟ چه‏طور می‏توان هر کاری که می‏خواهد، انجام دهد یا هر چیز را می‏خواهد، بخورد یا بیاشامد؛ در حالی که اختیاری بر هیچ کدام ندارد؟! آیا هیچ فرد عاقلی می‏تواند بپذیرد که یک موجود غرق در نیاز، همه کاره‏ی خودش باشد؟!

اقدامات و رفتارهای شیطان‏پرستان
به طور کلی می‏توان تمام اقدامات و رفتارهای گروه‏های شیطان‏پرستان را به ۶دسته زیر خلاصه کرد:
۱- بی اعتقادی به خدا، دین، آخرت، پیامبران و...
۲- اهانت به کتب مقدس و مخصوصاً کتاب انجیل که معمولاً آن را یا پاره می‏کنند و یا می‏سوزانند.
۳- اهانت به علامت‏ها یا اشیاء و یا اماکن مقدس، مثلاً برعکس کردن صلیب حضرت مسیح(ع)، اهانت به قبله‏گاه مسلمین و...
۴- اغفال دختران با اقدام به آزار و اذیت و رابطه جنسی همراه با خشونت با آنها به خاطر عقاید ضد زنی و ابرمردی
۵- کشتن و آزار حیواناتی مانند سگ، گاو، گوسفند و گربه به صورت دار زدن، سر بریدن، سوزاندن و...
۶- برگزاری مراسم خودزنی و بعد از آن خوردن خون خود یا دیگری.

مراسم و اعمال شیطان پرستی
اعمال و مراسم مختلفی به عنوان شیطان پرستی انجام می‏گیرد که اینجا به ذکر نمونه‏های مهم‏تر آن می‏پردازیم:
- مناسک جنسی: مهم‏ترین اعمالی که بر اجرای آن مداومت جدی دارند، اعمال جنسی است. آنان پس از انجام این کار از شیطان کمک میخواهند. این عمل همراه با خشونت می‏باشد به طوری که می‏توان عملکرد آنها را ناشی از مشکلات روحی و روانی چنین افرادی دانست، یعنی افرادی که به علت طرد شدن از جامعه یا آزار دیدن در دوران کودکی، نوجوانی و حتی جوانی، نوعی بیماری روانی پیدا کرده و با چنین اعمالی سعی در جبران آن دارند.
مناسک جنسی در میان شیطان‏پرستان موجب به وجود آمدن بیماری ایدز که شایع‏ترین بیماری‏ها در میانشان می‏باشد می‏توان اشاره کرد و عمده‏ترین نشانه‏های آنان را هم می‏توان در تجاوز، قتل به ویژه در تجاوز به کودکان و نوجوانان همراه با قتل دنبال کرد.
- مراسم عضویت یک عضو جدید: این مراسم مجموعه‏ای است کارهای مختلف که توسط کشیش کلیسای شیطان‏پرستان و یا همسر وی انجام می‏شود. این عمل، در جادوگری نیز وجود دارد. در این مراسم، پنج بوسه‏ی مقدس وجود دارد که بر بدن شخص عضو شونده زده که باعث خیر و برکت، تقدیس او در بین شیطان‏پرستان، تشکر از وی به منظور عضو شدن و در نهایت قبول فرد، خواهد شد.
- مراسم نماز سیاه یا نماز جماعت سیاه: این مراسم، یکی از مهم‏ترین مراسم شیطان است که در کلیسای شیطانی انجام می‏شود و دقیقاً همانند مراسم عشاء ربّانی مسیحیت می‏باشد با این تفاوت که تمام کارها برعکس انجام می‏شود. کشتن کودکان، ریختن خون معصومان و باکره‏ها و خواندن دعاهایی با مضامین متفاومت از جمله اعمال آنها می‎‏باشد. در این مراسم که از پلیدترین مراسم آنان می‏باشد، نمادهای مختلف شیطانی همچون ستاره‏ی پنج پر وارونه، جمجمه، شراب، خون، شمع و پارچه‏های سیاه، آتش‏دان و... دیده می‏شود.
- مراسم حج شیطان‏پرستان یزدیه: یزیدیان علاوه بر روزه‏های عمومی و خصوصی، نماز و زکات با تفاسیر خاص خود که مخالف ادیان الهی است، مراسم حجی دارند که در آن مرقد شیخ عدی را کعبه قرار داده و مراسم خون را با خوردن شراب، قرص‏های مخصوص، شادی کردن در روز پانزدهم ماه سپتامبر شرقی آغاز می‏کنند که تا پنج روز ادامه دارد.
امروزه لالش یکی از پرستش‏گاه‏ها و محل انجام مراسم حج شیطان‏پرستان یزدی، می‏باشد. از جمله اعمال مهم این حج، پرتاب دستمال به سنگ برجسته‏ای است؛ این مرحله از اصلی‏ترین مراحل حاجی شدن همراه با چشمان بسته با فاصله‏ای هفت متری دستمال سیاه بزرگی را به طرف سنگ پرتاب می‏کنند. اگر شخصی سه بار موفق شود این عمل را انجام دهد، حج آن شخص قبول است در غیر این صورت باید دو روز بعد بازگردد و مجدداً این کار را انجام دهد.
- موسیقی شیطان‏پرستان: توصیه‏ای که شیطان‏پرستان در مورد موسیقی می‏کنند: شنیدن آهنگ‏های تند، همواره با خشونت است که وحشت و نفرت را با خود دارد.
- مراسم قربانی کردن: در شیطان‏پرستی جدید قربانی کردن مفهومی ندارد؛ اما برای آنان که هنوز پیرو شیطان‏پرستی قدیمی و قرون وسطایی هستند، این کار در شبی تاریک انجام می‏شود. قربانی توسط آب مقدس غسل داده می‏شود و بر روی محراب خوابانده می‏شود. البته قربانی قبل از انجام مراسم بیهوش می‏شود و در کامل‏ترین مراسم قربانی کردن برای شیطان، پس از کشته شدن و نوشیدن خون وی، توسط آتش سوزانده می‏شود. در این مراسم خواندن وِردهای مخصوص و بی‏معنا و بعضی اوقات عِبری، انجام می‏گیرد.

کلام آخر
سخن پایانی این که لشکر شیطان سالیان سال است که آماده حمله به فرهنگ و اعتقادات ما بوده است؛ اگرچه بسیاری از مردم ما هوشمندانه با این هجمه ها مقابله کرده و هر یک در خانواده کوچک خود راه هایی برای پیشگیری از هم نشینی با شیطان را جسته اند اما باز هم لازم است تا با قوایی مستحکم حتی روزنه های کوچک برای ورود فرقه های انحرافی به مرزهای ایران را بست.
ایران امروز بیش از پیش نیاز به حفاظت و حراست فرهنگی دارد. در این راه هوشیاری جوانان در کنار حراست مسئولان کام دشمنان را تلخ خواهد کرد و نه تنها فرقه های انحرافی و شیطان پرستی بلکه هر گونه خوابی که دشمنان برای ایران عزیز ما دیده اند نیز آشفته خواهد شد.

 

انتهای پیام/

پایگاه 598

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.