جمعه 22 دی 1391 | 09:05
یک بام و دو هوای متهم گریخته از جزا
یک بام و دو هوای متهم گریخته از جزا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "دشمنی تاریخی استعمار برای عوام و خواص این مرز و بوم اظهر من الشمس است. ملتی که در برابر بدخواهان تاریخ سرخم نکرده است را نمی­ توان با زور سرنیزه به تسلیم وادار کرد. جنگ نرم طراحی شده از فتنه 88 در حال احتضار و کشیدن نفس­های آخر خود چشم به معجزه­ای دوخته تا به گمان باطل با فشارهای بیرونی و تزویر درونی کمر میراث راست قامتان تاریخ را بشکند یا اندکی او را مجبور به پائین آوردن سر برای تعظیم کند اما زهی خیال باطل!

در شرایطی که کشور آرام آرام به سوی انتخابات ریاست جمهوری گام بر می­دارد، مرد به­ اصطلاح شماره یک اصلاحات چونان تشن ه­ای که به آبی گوارا رسیده، آنچنان با حرص و ولع می­نوشد که فراموش کرده بعد از آن به دل­دردی سخت مبتلا خواهد شد.

آقای خاتمی که به لطف روزنامه ­ها و رسانه­ های گسترده و به برکت روی رحمانی نظام این روزها در تب و تاب انتخابات است اساسا فراموش کرده خود جزو متهمین حوادث فتنه 88 می­باشد و آنچنان از امواج قبل از انتخابات می­نوشد که فکری برای دل­درد پس از آن ندارد. او به چه زودی فتنه 88 را فراموش کرد یا شاید هم این فراموشی مصلحتی دستوری­ است که از اربابان خود که در آن طرف مرزها نشسته ­اند و با پول امریکایی برای صلاح مردم ما برنامه ریزی می­کنند باشد. همان کسانی که برای خارج کردن سران فتنه از حصر برنامه­ ریزی کرده ­اند و آرام آرام از زبان ایشان جاری می­کنند آیا به راستی عکس­های خانم رهنورد را در بانک برای گرفتن حقوق بازنشستگی ندیده­ اند؟

شما را چه شده که به ناگاه با هجمه شدید بیرونی و گزارش احمد شهید، به فکر سلامت حال هم­قطارانتان افتاده ­اید؟

گمان می­کنید مردم بصیر ایران که شما را در پروژه فتنه اسرائیلی –امریکایی 88 ناکام گذاشت به شما جز به چشم بازوی اجرایی خارج­نشینان وطن ­فروش می­نگرد؟ واقعا در پیشگاه خدای متعال و مردم شریف ایران چه  توضیحی برای خون های ریخته شده و آسیب­ های وارد آمده دارید؟ آیا سوء استفاده از احساسات پاک مردم نسبت به خاندان اهل بیت (علیهم ­السلام) برای پیاده کردن دستورات جورج سوروس را در روز قیامت به پیشگاه محمد مصطفی پاسخگو هستید؟

 

شما که ادامه حصر را نه شایسته کشور و نه به نفع نظام می­دانید چگونه ریختن خون جوانان را در فتنه به دست منافقین و سلطنت طلب و هرکسی که عقده­ای از این مردم داشت را شایسته کشور و نفع نظام دانستید؟

 

درحالیکه می­توانستیم در انتخاباتی 85 درصدی جایگاهی جهانی از مردم­سالاری به جهانیان نشان دهیم با اقدامات شما و دوستانتان هم کشور را از این شایستگی دور کردید و هم به نظام ضربات سهمگین وارد کردید. آیا در سفرهایی که به کشورهای اروپایی داشتید به شما نگفتند که میزان مشارکت مردم در اتحادیه اروپا به 15 درصد رسیده و اگر ایران با مردم­سالاری دینی بتواند بعد از سی سال تحریم و فشارهای همه جانبه مشارکتی 85درصدی داشته باشد یعنی مرگ ایدئولوژی غربی! آیا شما احساس نکردید که با اعمال خود به این جنازه متحرک  نفس مصنوعی دادید؟

 

آری! همانطور که در جمع ستاد برگزارکننده کنگره اصلاحات سخن گفتید، «باید دلها التیام پیدا کند» اما دلهای مردم و رهبری، از زخم­ها و نمک­نشناسی­های شما در کشیدن پای منافق و نهضت موسوم به ملی-مذهبی و.... به کف خیابان! البته که ما هم مانند زینب سلام الله علیها چیزی جز زیبایی ندیدیم. خاطرات زیبای پیر جماران در سیمای علی دوران متبلور شده بود، همان صلابت، همان ایمان به خدا، همان رافت و همان عشق به مردم.

 

جناب آقای خاتمی! تندروی­های شما و دوستان خارج ­نشین­تان آنقدر زیاد است که هم­کیشان شما را به ترس انداخته و اعلام بیزاری می­کنند از خارج ­نشینان و برنامه ­های آنان را برای خارج کردن سران فتنه از حصر برملا می­سازند و به شما رسما اعلام می­کنند که از آنها اعلام برائت کنید. اما نکته جالب اینجاست که شما در پیامی به مناسبت روز دانشجو کودتای 28 مرداد را ننگین و برنامه­ریزی شده از طرف آمریکا می­دانید ولی امروز همان حرف­هایی را می­زنید که دوستان لس ­آنجلس­نشین و لندن­ نشین آن­ را رسماً از طریقVOA  و BBC می­زنند.

رئیس جمهور اسبق اصلاحات! انتظار داشتیم که بعد از 8 سال ریاست جمهوری اکنون درک درستی از ملت ایران پیدا می­کردید و دست از این موش و گربه بازی­ها برمی­داشتید. با چه منطقی دم از شرکت افراد همسو با اصل نظام زدید ولی در کف خیابان شعار مرگ بر اصل نظام سر دادید؟ به نظر، شما همسویی را در دل همسویی با اصل نظام سرمایه­داری می­پندارید! آیا گمان کرده­اید که اگر از فتنه تبری نجویید تائید صلاحیت خواهید شد؟ مثل شما مثل شخصی است که به ده راه نمی­دادنش و او سراغ خانه کدخدا را میگرفت!

 آقای خاتمی تا درب­های رحمت رهبری و مردم به روی شما باز است به سوی مردم باز گردید و اگر درسر فکر فتنه­ای دیگر را می­پرورانید بدانید که این بار فتنه شما را نه با سیلی بلکه با پتک آهنین اراده­های ملت جواب خواهیم داد.

(ألم تر کیف ضرب الله مثلا کلمة طیبة کشجرة طیبة أصلها ثابت و فرعها فی السماء تؤتی أکلها کل حین بإذن ربها و یضرب الله الأمثال للناس لعلهم یتذکرون)

انتهای پیام/

بسیج پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.