چهارشنبه 22 خرداد 1392 | 14:28
ویژه نامه انتخابات
ویژه نامه انتخابات

۲ روز مانده به انتخابات | نكات انتخاباتی رهبرانقلاب

1392/03/22 رهبر انقلاب صبح امروز (چهارشنبه) در فاصله ۲ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ در دیدار با جمعی از مردم استانهای مختلف كشور، نكاتی را درباره انتخابات پیش‌رو فرمودند كه از مهمترین این نكات می‌توان به جملات زیر اشاره كرد: http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif بنده اصرارم بر حضور حدّاكثرى و عمومى ملت ایران به‌خاطر این است كه مى‌بینم و میدانم كه حضور یكپارچه‌ى مردم، حضور پرشوق و امیدوارانه و قدرتمندانه‌ى مردم موجب میشود كه دشمن مأیوس بشود؛ وقتى دشمن مأیوس شد، كارآیى خود را از دست خواهد داد.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif بحمدالله روال انتخابات تا امروز روال خوبى بوده است. یكى از نكات برجسته و مثبتى كه انسان مشاهده میكند - با خبرهایى كه داریم، با اطّلاعات آشكارى كه وجود دارد - این است كه گفتمان مردم در این انتخابات، گفتمان قانون‌گرایى است ... از بى‌قانونى مردم لطمه دیدند؛ در سال ۸۸ عدم تبعیّت از قانون، لگد زدن به قانون، به كشور لگد زد؛ این را مردم دیدند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif با حركتى كه صداوسیما انجام داد یك عدّه‌اى كه سالها است نعره میكشند كه در این كشور آزادى بیان نیست، خجالت‌زده شدند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif آقایان هشت نفر بودند آن روز، هشت جور نسبت به مسائل كشور حرف زدند خب نظرات اشخاص محترم است. البتّه بنده حرفهایى دارم، در زمینه‌ى مسائلى كه آن آقایان گفتند بنده مطالبى دارم، وقتش حالا نیست؛ ان‌شاءالله بعد از انتخابات اگر من زنده بودم، حقایقى را به ملت ایران عرض خواهم كرد لكن این خیلى خوب بود، براى ما خوشحال‌كننده بود.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif سال ۸۸، آن روز هم شور و هیجان بود منتها همراه با فحش و فضیحت! ... در این انتخابات نه، شور و هیجان هست، احساسات هست، امّا بى‌ادبى نیست، بى‌احترامى نیست. این خیلى باارزش است؛ ما در چهار سال این‌قدر پیشرفت كردیم.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif من توصیه‌ى اوّل و اهمّم حضور در پاى صندوقهاى رأى است؛ این از همه چیز مهم‌تر است براى كشور. ممكن است بعضیها - حالا به هر دلیلى - نخواهند از نظام جمهورى اسلامى حمایت بكنند امّا از كشورشان كه میخواهند حمایت كنند، آنها هم باید بیایند پاى صندوق رأى. همه باید بیایند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif هر كسى كه انتخاب خواهد شد  اگر چنانچه آراء بیشترى از مردم را داشته باشد، در صورتى كه داراى رأى سدید و خوبى باشد، بهتر میتواند از آن رأى دفاع كند؛ میتواند در مقابل معارضین كشور بایستد.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif این را ما تجربه كردیم؛ یك جاهایى عقب كشیدیم، دشمن ما جرى‌تر شد؛ یك چیزى او گفت، ما به خیال یك مصلحتى حرف او را قبول كردیم، دیدیم پایش را گذاشت روى آن حرف، یك قدم آمد جلو؛ دشمن این‌جورى است. در مقابل دشمن بین‌المللى، با اراده‌ى قوى، با احساس عزّت، با اعتماد به این ملت و با توكّل به خداى بزرگ و با حسن ظنّ به وعده‌ى الهى، بایستى راه را انتخاب كرد، با نگاه صحیح، عاقلانه، مدبّرانه پیش رفت.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22903/C/13920322_0322903.jpg

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.