پنجشنبه 27 تیر 1392 | 23:09
۶۵ سال موجودیت نامشروع‏
۶۵ سال موجودیت نامشروع‏

معاونت سیاسى‏ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نوشت: ۶۵ سال توسعه‏طلبى و افزون‏خواهى رژیمى غاصب و جعلى ضمن این‏که با هیچ منطقى قابل توجیه نمى‏باشد، حیثیت جامعه بین‏المللى به‏ویژه سازمانهاى مدعى حقوق بشر و دمکراسى‏دنیا را زیرسؤال برده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"متن یادداشت حجت الاسلام علیزاده معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در یادداشتی با عنوان «65 سال موجودیت نامشروع‏»نوشت:

امام خمینى(ره): «این ماده فساد (اسرائیل) که در قلب ممالک اسلامى، با پشتیبانى دول بزرگ، جایگزین شده است و ریشه‏هاى فسادش هر روز ممالک اسلامى را تهدید مى‏کند، باید با همت ممالک اسلامى و ملل بزرگ اسلامى ریشه‏کن شود.» (صحیفه نور، ج‏2، ص 139)

65 سال توسعه‏طلبى و افزون‏خواهى رژیمى غاصب و جعلى ضمن این‏که با هیچ منطقى قابل توجیه نمى‏باشد، حیثیت جامعه بین‏المللى به‏ویژه سازمانهاى مدعى حقوق بشرى و دمکراسى‏خواهى دنیا را زیرسؤال برده است.
تاریخ یهود به‏ویژه صهیونیزم از عجیب‏ترین و در عین حال پر حادثه‏ترین تواریخ جامعه بشرى است، به‏گونه‏اى‏که تاریخ این جمعیت کوچک مملو از حوادث توأم با نیرنگ و جنایت است، یهودیت افراطى بسان یک سازمان مخوف و پیچیده نژادپرست عمل نموده است.
یهودیت افراطى همواره خود را ملت برگزیده خداوند قلمداد نموده و سایر مردم را حیوانات انسان‏نما بر مى‏شمارند.


  مجموعه اصلى فقه یهود
در تلمود: «ما یهودیان برگزیده خداوند هستیم بر همین اساس خداوند براى ما حیوانات انسانى خلق کرده است زیرا خداوند مى‏دانست ما به دو قسم حیوان نیاز داریم یکى حیوانات غیرناطق و بى‏شعور مانند بهائم و چهارپایان و دیگرى حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان، مسلمانان و بودائیان.»
و لذا این قوم نژادپرست از ارتکاب هیچ جرم و جنایتى مضایقه نداشته و براى اثبات برترى خود به هر عمل غیرانسانى و خطرناک متوسل مى‏شوند.
گوستاولوبون فرانسوى در کتاب خود مى‏نویسد: «اگر بخواهیم صفات یهود را در چند کلمه خلاصه کنیم، باید بگوییم یهود چون انسان‏هایى هستند که تازه از جنگل وارد شهر شده‏اند و همیشه از صفات انسانى بى‏بهره بوده‏اند و چون پست‏ترین مردم، بر روى زمین زندگى مى‏کنند.» (الیهود فى تاریخ، الخصلات الاول)


  راهبرد مقاومت تنها راه نجات قدس‏

مقاومت، تنها راه نجات قدس و پیروزى مردم مسلمان و مظلوم فلسطین است. 65 سال اشغالگرى شوم نشان داد که نه مذاکره به هر طریقش و نه به‏اصطلاح صلح و سازش به هر میزانش نمى‏تواند زخم‏هاى ملت مظلوم فلسطین و بلکه امت اسلامى را مرهمى باشد. سالهاست که سازمانهاى بین‏المللى با کارگردانى سران استکبار و حماقت سران مرتجع برخى کشورهاى منطقه تنها با وعده‏هاى پوچ در جهت ادامه حیات نامشروع رژیم غاصب صهیونیستى گام بر مى‏دارد و البته آنچه قطره قطره خون پاک ملت مسلمان و مظلوم فلسطین فریاد مى‏کند: مقاومت، مقاومت و مقاومت است.
انتهای پیام/

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.