دوشنبه 7 مرداد 1392 | 19:01
اسرائیل و تروریست‌های راست‌گرایش
اسرائیل و تروریست‌های راست‌گرایش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"راست‌گرایان مذهبی تندترین گرایش‌های صهیونیستی را نمایندگی می‌کنند؛ این گروه‌ها ترور نخست‌وزیر جنایتکاری همچون اسحق رابین، حمله به تعداد زیادی از مقامات رژیم صهیونیستی و ترور هزاران شهروند فلسطینی را نیز در کارنامه خود دارند.

راست‌گرایان یهود از تندروترین صهیونیست‌هایی هستند که در سرزمین‌های اشغالی زندگی می‌کنند و سهم کلانی در جنایت‌های رژیم صهیونیستی دارند. افراط این گروه در حدی است که گاهی دولت اسرائیل که خود بزرگ‌ترین و فجیع‌ترین جنایات علیه بشریت را در کارنامه دارد؛ مانع کارهای آنها می‌شود. این افراطی‌ها را می‌توان به سه گروه میانه، افراطی و افراطی مذهبی تقسیم کرد. دو گروه اول بیشتر دارای گرایشات لائیک هستند و گروه سوم دارای گرایشات به‌شدت مذهبی یهودی است.

راست‌گرایان مذهبی یهود: تندترین گرایش‌های صهیونیستی را نمایندگی می‌کنند.

راست‌گرایان مذهبی تندترین گرایش‌های صهیونیستی را نمایندگی می‌کنند و با هرگونه سازش یا عقب‌نشینی از مواضع یهودی و صهیونیستی مخالف هستند. آنها بیشتر شهرک‌نشینان را تشکیل می‌دهند و مدافعان اصلی شهرک‌سازی در سرزمین‌های فلسطینی هستند. افراطی‌ها تاکنون ترور یک نخست وزیر، که خود جنایتکار جنگی بود، و حمله به تعداد زیادی از مقامات رژیم صهیونیستی و اعضای کنست و ترور هزاران شهروند فلسطینی را در کارنامه خود دارند. جنایات راست‌گرایان یهود اغلب با حکم‌های سبکی همچون چند سال زندان پاسخ داده می‌شود و در موارد زندان‌های طولانی‌مدت نیز پس از چند صباحی عفو و بخشش صهیونیستی نثار این جانیان می‌شود. در زیر به تعداد اندکی از جنایت‌های این افراد و گروه‌ها اشاره می‌شود:

شعار راست‌گرایان افراطی: این سرزمین از آنِ ماست.

1978- ییسرائیل لدرمن (Yisrael Lederman)، یک شهروند فلسطینی را در بخش شرقی بیت‌المقدس به‌ضرب گلوله کشت. لدرمن از سوی دولت صهیونیستی به بیست سال زندان محکوم شد که فقط دو سالش را سپری کرد. او در سال 1988 اقدام به آدم‌ربایی کرد. قربانی این آدم‌ربایی یک کودک فلسطینی بود. او حمله به سربازان اسرائیلی و اعضای در ظاهر میانه‌رو کنست اسرائیل را نیز در کارنامه خود دارد.

1982- آلان گودمن (Alan Goodman)، یک یهودی آمریکایی است که بارها به مسلمانان در مسجد الاقصی حمله کرده است. در کارنامه‌اش کشتن یک فلسطینی (پلیس) به‌ضرب گلوله نیز وجود دارد. او در نهایت به‌دلیل شرارت‌های بی‌پایانش از سرزمین‌های اشغالی اخراج و به آمریکا بازگردانده شد.

زن و مرد و کودک؛ جانیان یهود بی‌شمارند!

1980 تا 1984- یک گروه 29 نفره از جوانان شهرک‌نشین که خود را ضدترور می‌نامیدند؛ رهبران فلسطینی‌ در کرانه غربی را هدف قرار دادند. رسانه‌ها این گروه را «یهودیان زیرزمینی» نام دادند. آنها اتومبیل شهردار فلسطینی را بمب گذاری کردند، به‌سمت دانشجویان فلسطینی تیراندازی کرده تعدادی از آنها را کشتند، نقشه انفجار مسجدی در بیت‌المقدس را تنظیم کرده قصد داشتند اتوبوس‌های حامل فلسطینی‌ها را منهدم کنند. بعدها تعدادی از آنها به رهبران جنبش‌های حمایت از شهرک‌سازی تبدیل شدند.

شهرک‌نشینان افراطی از کشتار زنان و کودکان فلسطینی لذت می‌برند.

1983- یوناه آوروشمی (Yonah Avrushmi)، صهیونیست‌های میانه‌رویی که از وحشی‌گری‌ها و خونریزی‌های دولتشان خسته شده بودند و میان ملت‌های دنیا احساس سرافکندگی می‌کردند تظاهرات «صلح، هم‌اکنون» را نزدیک دفتر نخست وزیر وقت به راه انداختند. آوروشمی با پرتاب یک نارنجک میان جمعیت یکی از رهبران جنبش مذکور، امیل گرونزویگ (Emil Grunzweig) را هلاک کرد و نه نفر دیگر نیز زخمی شدند. او به حبس ابد محکوم شد اما در سال 2011 بخشوده شده آزاد گردید.

آنها با حمله به محلات فلسطینیان و با حمایت ارتش صهیونیستی خانه‌ها را تخریب می‌کنند.

1984- یهودا ریچتر (Yehuda Richter)، از اعضای گروه افراطی کاچ بود. یک اتوبوس حامل فلسطینیان را در کرانه غربی تیرباران کرد که طی آن تعدادی از فلسطینی‌ها زخمی شدند. او دستگیر و به پنج سال زندان محکوم شد. همکاران او که او را در به ثمر رساندن این جنایت کمک کرده بودند نیز محاکمه شدند. ریچتر یکی از نامزدهای گروه تروریستی کاچ برای شرکت در انتخابات کنست بود. او پس از آزادی از زندان رهبری بخشی از جنبش شهرک‌نشینی را عهده‌دار شد.

راست‌گرایان تروریست بارها مساجد مسلمانان را آتش زده و تخریب کرده‌اند.

1984- دیوید بن شیمول (David Ben-Shimol)، با راکتی که از یک پایگاه نظامی ارتش دزدیده بود اتوبوس حامل فلسطینیان را هدف قرار داد. یک نفر را کشت و 10 نفر را نیز به‌شدت زخمی کرد.

1985- دنی آیزنمن (Danni Eisenman)، یکی از شهرک‌نشینان صهیونیست بود که با همکاری دوستش مایکال هیلل (Michal Hillel)، دانشجویی از بیت‌المقدس، و به‌همراه یک سرباز اسرائیلی به‌نام گیل فوچ (Gil Fuchs)، یک راننده تاکسی فلسطینی را در جاده شهرک مال آدومیم کشتند. هیلل به 5، فوچ به 9 و آیزمن به 11 سال زندان محکوم شد.

جانیان یهود رفتار وحشیانه‌ای با جوانان فلسطینی دارند.

1989- رافائل سولومون (Raphael Solomon)، دانشجویی بود که نزدیک تل‌آویو به دو فلسطینی تیراندازی کرده آنها را به قتل رساند. او به 6 سال زندان محکوم شد که فقط 4 سال آن را تحمل کرد.

1990- آمی پاپر (Ami Popper)، صهیونیست 21ساله‌ای بود که هفت فلسطینی از غزه را، که به‌صورت روزمزد در شهرکی در جنوب تل‌آویو کار می‌کردند، به گلوله بست و کشت. این کشتار موجب اعتراض‌ها و ناآرامی‌های وسیعی در غزه و کرانه غربی شد که باز عده‌ای از فلسطینی‌های معترض به‌ضرب گلوله ارتش صهیونیست کشته شدند.

آنها خود را در حمله به خانه‌ها و محلات فلسطینی‌ها محق و آزاد می‌دانند.

1990- آری شلوش (Arie Shlush)، به‌سمت 3 اتومبیل فلسطینی آتش گشود و سه نفر از عابران پیاده را زخمی کرد.

1990- ناچون والز (Nachshon Walls)، یک شهرک‌نشین آمریکایی و از هواداران گروه تروریستی کاچ به یک خودروی فلسطینی تیراندازی کرد و یک زن فلسطینی 25ساله را کشت. او به 13 سال زندان محکوم شد.

1992-  گروه «پاسداری انتقام» که هدفشان را خون‌خواهی هلاکت رهبر کاچ، ربی مئییر کاهان، اعلام کرده بود؛ با پرتاب 4 نارنجک دست‌ساز به درون جمعیت بخش مرکزی بیت‌المقدس، 1 فلسطینی را کشته و تعداد زیادی را نیز زخمی کردند.

 

افراطی‌ها به‌صورت سازماندهی شده به ترور و کشتار مردم فلسطین می‌پردازند.

1993- یورام شکیلنیک (Yoram Shkolnick)، یک فلسطینی را که توسط پلیس صهیونیست دستگیر شده و به او دستبند زده شده بود هدف قرار داد و کشت.

1994- باروخ گلدشتاین (Baruch Goldstein)، یک شهرک‌نشین صهیونیست که 29 مسلمان را، که در حال نماز خواندن در مسجد ابراهیمی بودند، به رگبار گلوله بست و به قتل رساند. 125 نفر نیز در این حمله تروریستی زخمی شدند.

1994- دانیل مورالی (Daniel Morali)، یک راننده فلسطینی را که در سرزمین‌های اشغالی کار می‌کرد، به‌ضرب گلوله به قتل رساند. او به حبس ابد محکوم گردید اما در سال 2007 از زندان آزاد شد.

افراطی‌های راست‌گرا همیشه مسلح و آماده کشتار هستند.

1995- ییگال امیر (Yigal Amir)، یک دانشجوی اسرائیلی بود که نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی، اسحاق رابین را به‌جرم ورود به گفت‌وگوهای صلح با فلسطینیان هدف قرار داد و هلاک کرد. او به حبس ابد محکوم شد.

1996- ایهود بارت (Ehud Bart)، شهرک‌نشینی بود که سعی کرد خودروی یکی از مقامات میانه‌روی رژیم صهیونیستی را به دره پرت کند. او محکوم شد اما مجازاتی را نگذراند.

1997- نوآم فریدمن (Noam Friedman)، یک سرباز اسرائیلی بود که در مرکز شهر حبرون به‌روی مسلمانان آتش گشود. او بلافاصله دستگیر شد.

 

 

Flash version 10,1 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

 

1998- گور هامل (Gur Hammel)، نزدیک نابلس با یک سنگ به یک پیرمرد فلسطینی حمله کرد و سر او را با ضربات متعدد متلاشی نمود. او به حبس ابد محکوم شد.

2000- دنی تیکمن (Danny Tikman)، یک سرباز اسرائیلی بود که مقابل مغازه یک عرب ساکن سرزمین‌های اشغالی مردم را به گلوله بست، 4 نفر را زخمی کرده به مغازه نیز آسیب رساند. او به 14 سال زندان محکوم شد.

2001- یک سازمان تروریستی یهودی به‌نام شالهوت گیلاد (Shalhevet Gilad)، که ظاهراً از سوی صهیونیست‌های ساکن حبرون مدیریت می‌شدند طی سه فقره تیراندازی به‌سوی فلسطینیان یک نفر را کشته 7 نفر را نیز زخمی کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست در حال آموزش تروریست‌های آینده

2001 تا 2002  گروهی از اسرائیلی‌ها که سه نفر آنها از شهرک‌نشینان بیت آیین در جنوب کرانه غربی بودند؛ به‌اتهام حملات مکرر به فلسطینان دستگیر شدند. افشای نقشه این گروه برای بمب‌گذاری در یک مدرسه دخترانه در شرق بیت‌المقدس موجب دستگیری آنها شد. در حملات تروریستی آنها علیه فلسطینیان، 8 نفر از جمله یک کودک خردسال کشته شده بود. آنها در ادامه محاکمه اعترافات خود را پس گرفتند. تعدادی به زندان‌های طویل‌المدت و عده‌ای نیز به زندان‌های کوتاه‌مدت محکوم شدند.

 

 

Flash version 10,1 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

 

2002 گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست که با تهیه مقادیر فراوانی سلاح برای حمله تروریستی علیه فلسطینیان آماده می‌شدند دستگیر و محاکمه شدند.


2002 تا 2004- الیران گولان (Eliran Golan)،  یک یهودی صهیونیست ساکن حیفا که چندین بمب دست‌ساز را برای کشتار اعراب ساکن حیفا در نقاط مختلف جاسازی کرده بود. انفجار یکی از بمب‌ها که در مسجدی نزدیک حیفا جاسازی شده بود موجب کشته شدن یکی از نمازگزاران شد. بمب دیگر در محلی جاسازی شده بود که یکی از اعضای عرب کنست را هدف قرار دهد اما انفجار در زمان مناسب روی نداد و ایسام مخول جان سالم به در برد. یکی از سربازان اسرائیلی به گولان کمک کرده و مواد منفجره را در اختیار او قرار داده بود. هر دو دستگیر شدند و گولان در زندان خودکشی کرد.

منطق جانیان یهود: آیا یهودی هستی؟ آری: زندگی؛ نه: مرگ!


2005- ادن ناتان‌زاده (Eden Natan-Zadah)، شهرک‌نشینی از جنوب نابلس بود و از نظر ارتش فراری محسوب می‌شد. به یک اتوبوس حامل فلسطینیان درون سرزمین‌های اشغالی تیراندازی کرد. 4 فلسطینی کشته و نه نفر نیز به‌شدت زخمی شدند. به‌سزای عملیات تروریستی‌اش عابران به‌سوی او هجوم آورده او را در خیابان کشتند.

2006- آشر ویزگان (Asher Vizgan)، یک راننده شهرک‌نشین بود و در حین انتقال کارگران به ناحیه صنعتی شیلو، کارگران فلسطینی حاضر در خودروی ون خود را به رگبار گلوله بست، چهار تن از آنها را کشت و یک نفر را نیز زخمی کرد. او در زندان دست به خودکشی زد.

2009-  یاکوو تیتل (Yaakov Teitel)، هرچند در سال 2009 دستگیر شد اما سال‌ها به ترور و کشتار مشغول بود. فلسطینیان و یهودیان میانه‌رو از اهداف اصلی ترورهای او بودند. بر اثر اعمال تروریستی یاکوو تایتل دو عرب فلسطینی در سال 1997 کشته شدند. پروفسور زیو شترنحال بر اثر انفجار بمب دست‌ساز او زخمی شد و همچنین دانیل اورتیز از خانواده مبلغان دینی نیز قربانی یاکوو تایتل شد. در مخفی‌گاه این جانی یهودی زرادخانه‌ای از تسلیحات مختلف کشف شد.

 

 

Flash version 10,1 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

 

2011 سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هشدار داد که راست‌گرایان افراطی یهود در حال تشکیل و سازماندهی گروه‌های تروریستی برای حمله به مسلمانان هستند. شین بت اعلام کرد این گروه‌ها می‌توانند مشکلاتی را برای تل‌آویو به وجود بیاورند.

2012 صهیونیست‌های تندروی ساکن محله افراطی رامات شلومو، همجوار با اردوگاه شعفاط، به منازل فلسطینی‌ها در اردوگاه مذکور در شرق بیت المقدس حمله و آنجا را سنگ‌باران کردند. یک فلسطینی به‌شدت زخمی شد.

2012 جمعی از شهرک‌نشینان افراطی به مزارع و منازل فلسطینیان در کرانه باختری رود اردن یورش بردند، ضمن تخریب مزارع، زنان و کودکان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

حجاب زنان فلسطینی نیز از حمله افراطی‌های یهود در امان نیست.

2013 گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست با هدف مسموم کردن مردمان فلسطینی اقدام به آلوده کردن چاه آب شرب فلسطینیان در کرانه باختری کردند. هدف ساکنان شهرک‌های صهیونیستی از این اقدامات جنایتکارانه علیه شهروندان فلسطینی، کوچ دادن اجباری فلسطنیان از سرزمین اجدادی است.

2013 عده ای از یهودیان افراطی با یورش وحشیانه به یک دختر محجبه فلسطینی در قدس اشغالی سعی در برداشتن حجاب این دختر فلسطینی کردند. پلیس صهیونیست این اتفاق را تأیید کرد.

روز قدس نویددهنده پایان دهه‌ها کشتار و غارت و اشغالگری است.

*

منبع:تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.