شنبه 8 آذر 1393 | 11:21
مرکز اسلامی در کابل یا کارخانه داعشی سازی در افغانستان؟!
مرکز اسلامی در کابل یا کارخانه داعشی سازی در افغانستان؟!

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،حجت‌الاسلام یحیی صالح‌نیا، امام جمعه کن(غرب تهران)، در یادداشتی که به صورت اختصاصی در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده، می‌نویسد:

در خبرها آمده بود که عربستان سعودی چک سفید امضایی را برای احداث مرکز اسلامی کابل به یک شرکت عربستانی داده و این شرکت قرار است ساخت یک مرکز بزرگ آموزشی به اصطلاح اسلامی را در افغانستان آغاز کند.

این مرکز که از هم‌اکنون نام"ملک عبدالله" را بر خود گرفته در زمینی به مساحت نزدیک به 119 هزار متر مربع در"تپه مرنجان"، در مرکز شهر کابل ساخته می‌شود. هزینه ساخت این مرکز به تنهایی 45 تا 100 میلیون دلار برآورد شده است.

عربستان همچنین اعلام کرده که هدفش از چنین هزینه‌ای پیاده‌سازی"اسلام معتدل" و تدریس آن می‌باشد!

البته این اولین مرتبه نیست که سعودی‌های برای اسلام و کشورهای اسلامی دلسوزی می‌کنند! و با شعار اسلام معتدل اقدام به ساخت مدارس و دانشگاه‌های به ظاهر اسلامی می‌نمایند. نمونه بارز آن کشور پاکستان است و مدارس و مراکزی که از دلشان تکفیری‌های داعشی بیرون آمدند.

ناامن‌سازی مرزهای جمهوری اسلامی ایران به واسطه خصومت دیرینه عربستان با کشورمان مدت‌هاست که از طریق پاکستان دنبال می‌شود و البته مرزهای این ناامنی‌ها تا سوریه، لبنان و عراق هم کشیده شد تا جایی که امکان بریده شدن دسته چاقو توسط خود چاقو یعنی عربستان هم وجود داشت.

یکی از مهمترین کمک‌های کشورهای مرتجع عرب به غرب تربیت منابع انسانی است. آموزش مبانی اسلام خود ساخته وهابیت که همان اسلام آمریکایی است درون خاورمیانه و در نزدیکی مرزهای جمهوری اسلامی از ارسال تسلیحات آمریکایی مهمتر و البته ریشه‌ای‌تر خواهد بود.

با اندک توجهی به ریشه‌های فکری و تئوریک داعش متوجه این موضوع می‌شویم که خروجی آموزه‌های وهابیت در دانشگاه‌ها همان جنایتکارانی می‌شود که نه خدا را می‌شناسند و نه بویی از انسانیت برده‌اند. برده‌داری فکری و اندیشه‌ای دقیقا همان اتفاقی است که در دنیای مدرن صورت می‌گیرد.

کشورهایی نظیر عربستان با راه‌اندازی مراکز به اصطلاح اسلامی در پی برده پروری و برداری فکری هستند تا با استفاده از آدم‌هایی که حتی با هیچ حیوانی قابل مقایسه نیستند مقاصد و اغراض اربابان خود یعنی آمریکا و اسرائیل را در منطقه پیش ببرند.

حالا که قرار است این پروژه در افغانستان نیز پیش برده شود و کشور مذکور نیز همانند پاکستان طعمه شده و به عنوان کشور هم مرز با ایران و دارای موقعیت استراتژیک محل نشر اسلام آمریکایی و پرورش جانیانی نظیر داعش گردد باید با اقدامات عاجل جلوی آن را بست و ریشه‌اش را خشکاند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.