سه شنبه 18 بهمن 1390 | 13:03
غربي ها از حجاب مي ترسند چون مكتب حجاب، زن شجاع و آزادي خواه مي پرورد
غربي ها از حجاب مي ترسند چون مكتب حجاب، زن شجاع و آزادي خواه مي پرورد
سردار نقدي: غربي ها از حجاب مي ترسند چون مكتب حجاب، زن شجاع و آزادي خواه مي پرورد   رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: قوام و دوام نهضت بيداري اسلامي به زنان مومن و انقلابي است و جا دارد كه بگوييم اين مردان هستند كه دوشادوش زنان در صحنه مبارزه با استكبار حضور دارند.

بسیج پیشکسوتان: سرتيپ بسيجي محمّد رضا نقدي در همايش بين المللي طلايه داران عفاف و حجاب كه با حضور مهمانان داخلي و خارجي در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد؛ دهه فجر را سرآغاز پيروزي هاي زنجيره هاي اسلام دانست و گفت : بشريت با تمام قوا و با يك آگاهي بي سابقه به ميدان آمده تا كژي ها را راست و عدالت را جايگزين ظلم كند.
وي با تجليل از نقش حضرت زينب سلام الله عليها در رساندن پيام كربلا به نسل هاي بشر اظهار داشت: همه حركت هاي آزادي خواهانه اي كه در سرزمين هاي اسلامي و حتي كشورهاي سرمايه داري شكل گرفته مديون آن بانويي است كه در محاصره طاغوت و نيزه هاي كينه پس از عبور از سنگباران مردم غافل، آن خطبه هاي قرا را ايراد كرد.
وي ادامه داد: بايد بگوييم بشريت مديون آن بانويي است كه ائمه در دامن او پرورش يافته اند و همه آذايخوانان وانقلابيون جهان درس آموز مكتب فرزند شهيدش امام حسين سلام الله عليه هستند .
سردار نقدي با بيان اين مطلب كه مجاهدت خاموش زنان از نقش آفريني آنان در صحنه دفاع مهم تر است، خاطر نشان كرد: زنان عفيف و محجبه ما در دوران انقلاب و سپس در دفاع مقدس حضوري شجاعانه و مستقيم در صحنه هاي نبرد داشتند كه حاصل آن بيش از 7 هزار بانوي شهيد است . اما واقعيت آن است كه مجاهدت خاموش بانوان مومن مورد غفلت و بي توجهي قرار گرفته است.
وي ادامه داد: تمام انبياء و ائمه و مجاهدان و مبارزاني كه افتخار بشر هستند در دامن يك زن پرورش يافته اند و حضور زنان در دفاع صرفا به معني حضور در جبهه نيست.
سردار نقدي ملازم بودن حجاب با آزادي خواهي، ظلم ستيزي و تسليم ناپذيري را عامل دشمني استكبار با حجاب عنوان كرد و گفت: آزاديخواهي بهانه غربي ها براي مقابله با حجاب است كه دروغي بيش نيست و آنان از چيز ديگري مي ترسند. آنان به خوبي ميدانند كه زن عفيف چه در خانه فرعون باشد و چه ساكن دربار قاجار، جرأت ايستادگي در برابر طاغوت و لگد زدن زير قليان شاه به فرمان مرجعيت را دارد.
سردار نقدي با تجليل از نقش زنان در قوام و دوام بيداري اسلامي گفت: نقش آفريني زنان انقلابي در كشورهاي اسلامي مثل بحرين ويمن اگر بيشتر از مردان نباشد حتما كمتر نيست و جا دارد بگوييم امروز اين مردان هستند كه دوشادوش زنان در صحنه مبارزه حضور دارند.
وي با انتقاد از عملكرد ضعيف دستگاه هاي فرهنگي در معرفي زنان الگو خاطر نشان كرد: علت تسليم شدن برخي از دختران كشور هاي اسلامي در برابر الگوهاي غربي كم كاري ما در معرفي الگو هاي درخشان بوده است بيش از 7 هزار شهيد زن در كشور داريم اما متاسفانه جامعه زنان ما نام ده نفر از آنان را هم نميداند .
لازم به ذكر است در اين همايش ضمن قرائت پيام آيت الله مكارم شيرازي ، دكتر حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و آيت الله مهدوي كني به سخنراني پرداختند و از برگزيدگان داخلي و خارجي اين همايش با حضور خانواده شهيد احمدي روشن تجليل به عمل آمد.

منبع: پايگاه اينترنتي بسيج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.