جمعه 5 آبان 1391 | 21:15
امام خامنه‌ای پرچم‌دار اباعبدالله است
امام خامنه‌ای پرچم‌دار اباعبدالله است
  پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت      " بسیج پیشکسوتان"

رئیس سازمان بسیج مستضعفین
با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب پرچم‌دار اباعبدالله الحسین(ع) است گفت: آیا می‌خواهیم با توهین کنندگان به پیامبر اعظم(ص) سازش کرده و پرچم‌دار ابا عبدالله را تنها بگذاریم.

سردار محمدرضا نقدی امشب در گردهمایی هیئت‌های مذهبی استان قم که در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به اینکه با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در هدایت جامعه اظهار کرد: باید هیئت‌های مذهبی توجه داشته باشند که امام حسین(ع) در چه مسیری حرکت کرد و با چه هدفی به شهادت رسید.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه هدف نهضت امام حسین(ع) اقامه امر به معروف و نهی از منکر و سیره حضرت محمد(ص) بود تصریح کرد: امروز همه ما باید نسبت به شناخت راه امام حسین(ع) اهتمام داشته و راه حق و باطل را به درستی بشناسیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی باید دوست و دشمن را بشناسند گفت: هیئت مذهبی که شناخت درستی از شرایط داشته و دوست و دشمن را به درستی بشناسد هیئت اباعبدالله الحسین است و می‌تواند مسیر را به مردم نشان دهد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز یزیدیان زمان صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند یادآور شد: امروز پرچم ابا عبدالله الحسین(ع) در دستان آیت‌الله خامنه‌ای است.

نقدی با اشاره به برخی سخنان مبنی بر برقراری ارتباط با آمریکا تاکید کرد: آیا می‌خواهیم با توهین کنندگان به پیامبر اعظم(ص) سازش کرده و پرچم‌دار ابا عبدالله را تنها بگذاریم.

وی با اشاره به ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ۲۲۰ هزار شهید و هزاران جانباز تقدیم انقلاب شد و ملت ما برای ایستادگی در مسیر حقیقت جان دادند و شرافتمندانه ایستادگی کردند تا فریاد «هیهات منا الذله» را سر دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز یزیدیان زمان می‌خواهند ما را مخیر کرده که یا تسلیم آنها شده و یا با تشدید تحریم‌ها رفاهیات ما را کمتر کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر از لب عطش ناک امام حسین(ع)، قربانی شش ماهه او و از جوانمردی عباس(ع) درس بگیریم یک صدا فریاد می‌زنیم تحریمان کنید، تهدیدمان کنید، لب تشنه جان می‌دهیم، ولی سازش نمی‌کنیم.

انتهای خبر/

جوان آنلاین

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.